Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2011

Στα σύννεφα...






Σας έχω πει ποτέ, πόσο λατρεύω τ΄αεροπλάνα? 
Τα λατρεύω λέμεεεεε.

Όχι, δεν ήμουν πάντα έτσι. 
Κάποτε τα φοβόμουν πάρα πολύ. 
Μέχρι που σ΄ ένα ταξίδι με τον φίλο μου τον Δ. άκουσα ένα ξεγυρισμένο μπινελίκι για το πόσο ανώριμο είναι να φοβάμαι το πιο ασφαλές μέσο μεταφοράς. 
Σαν να έφαγα χαστούκι λοιπόν, από τότε δεν με ενοχλούν καθόλου.

Ένα πρόβλημα μόνο έχω (...χμ...βασικά οι άλλοι το έχουν, όχι εγώ). 
Συνήθως αποκοιμιέμαι στον ώμο του διπλανού. 
Κάντε εικόνα.... 
Η ξανθιά μ΄ανοιχτό στόμα να ροχαλίζει σε ξένη αγκαλιά?
Αυτό....

Όταν τις σπάνιες φορές πια, με πιάνει φόβος μη τυχόν και πέσει τ΄αεροπλάνο λειτουργώ ορθολογιστικά...
Άντε και πέφτει. 
Αφού υπάρχει αυτό το πουπουλένιο στρώμα με τα σύννεφα από κάτω...
τι μπορεί να γίνει? 
Το πολύ πολύ να γελάμε κάνοντας τραμπολίνο για ώρες. 

...και λατρεύω το τραμπολίνο.

Αυτά είχα να πω. 
Σας φιλώ.




42 σχόλια:

marco είπε...

Εγώ πάλι λατρεύω τις τσουλήθρες, αλλά είναι άσχετο μάλλον... ε;

nefelokokkugia είπε...

@Marco
Είναι λίγο αλλά...
νταξ δε θα σε μαλώσουμε γιατί είσαι ακόμα παιδάκι. Kαι ελπίζω για καιρό ακόμα...

koukouroukouprigkipissa είπε...

καιεγω λατρευω τα αεροπλανα!!!:))

κουκουροφιλακια στην πιο αγαπημενη ξανθια της μπλογκοσφαιρας!!

nefelokokkugia είπε...

@Koukouroukouprigkipissa
Κοιμάσαι και εσύ στους διπλανούς ώμους? χιχιχ
Φιλάκια πολλά κοριτσάκι

Vickyyy είπε...

10 ωρες ταξιδι για το Αμερικα και τις μισες να εχει γυρει στον ωμο μου το ομολογουμενως πολυ cute κεφαλακι του Καναδου διπλα μου!Εγω το θεωρησα πολυ χαριτωμενο ο φιλος μου παλι καθολου και αφου ειδε οτι τον ειχε ψιλοπαρει βαθια(τον υπνο)στον ωμο μου με σηκωσε αρον αρον να αλλαξουμε θεσεις!Περιττο να αναφερω οτι ρεζιλι γιναμε σε ολο το αεροπλανο!

nefelokokkugia είπε...

@Vickyyy
χαχααχα
Eγώ πάλι τον ψιλοπήρα (τον ύπνο) στον ώμο ενός παππού, στο τελευταίο μου ταξίδι. Νταξ, δε χαλάστηκε πάντως.
Έπρεπε να του στείλω μια ευχαριστήρια κάρτα η άχρηστη.
Φιλάκιααα

VAD είπε...

Ε,τι στο καλό Νεφέλω θα ήσουν,αν δεν τα λατρευες!:)
-Να σου πω,μ'εχουν κουράσει,μωρέ...έχω βαρεθει...βαλιτσες,βαλιτσάκια,
συρόμενα,ιστορίες,κακό,
ανεβασε,κατεβασε
συμπράγκαλα...
σαν γυφτοσόι ταξιδευω καθε φορά...
τι ναλατρεψω...

golden είπε...

Έχεις προτίμηση στην πλευρά του ώμου ? Δώσε μου κι ένα schedule πότε και πού ταξιδεύεις να προλάβω να κλείσω εισητήριο δίπλα σου ^^
Καλημέρα Νεφελάκι , ματς μουτς !

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλός ο ύπνος σε στιβαρό ώμο δε λέω,κάτω από τα σύννεφα δεν μας είπες που ήταν ο προορισμός?
Καλημέρα καλό ΠΣΚ...

ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

Εγω πάλι η ξανθιά λατρεύω τα αεροπλάνα από κούνια... (ναι καλά το κατάλαβες είμαι από εκείνες που στα μικράτα τους θέλανε να γίνουν αεροσυνοδοί...)
Και ναι κοιμάμαι και γω στον ώμο του διπλανού από επιλογή όμως όχι από λάθος...μόνο που εγώ δε ροχαλίζω ούτε κοιμάμαι με ανοιχτό το στόμα...
Αυτό βέβαια δε με καθιστά λιγότερο επικίνδυνη ή ενοχλητική μιας και έχει διαπιστωθεί ότι κάνω χίλια δυο άλλα στον ύπνο μου... χιχιχι...

nefelokokkugia είπε...

@VAD
Σωστό κι αυτό. Είμαι μια Νεφέλω εξάλλου.
Ούτε εγώ αντέχω να σέρνω βαλιτσούλες κλπ. Φρικάρω. Γι΄αυτό φροντίζω σε ταξίδια μέχρι μια εβδομάδα πάντα να παίρνω τη βαλίτσα μέσα στο αεροπλάνο.

@Golden
Kαμία. Εξάλλου απ΄ότι έχω καταλάβει η δικιά σου αγκαλιά είναι XL, οπότε μια χαρά θα μου κάτσει.
Ραντεβού το Δεκέμβρη στο el vel (ψάξε μια τρελλή ξανθιά σε κατάσταση πανικού να ψάχνει μέρος για τσιγάρο).

@Φούλη
Δεν τον έλεγες και στιβαρό τον ώμο του παππού. Έτοιμος να ρετάρει ήταν, αλλά οκ...την δουλειά του την έκανε.
Μιας και αυτό το ταξίδι τελείωσε και πάντα τ΄αφήνω πίσω μου, θα σας πω μόνο ότι στον επόμενο προορισμό μου το Δεκέμβρη θα χρειαστώ αντιηλιακό.
Stay tuned...

nefelokokkugia είπε...

@Λιακάδα.
...και εσείς ξανθιά?
...και όταν λέμε χίλια δύο άλλα?
...με τον παππού παραδίπλα?
Τι εννοείς καλό μου? Τι θ΄ακούσω πρωινιάτικα?

Καλημέρες και φιλιά

moutro είπε...

Κάθε φορά που μπαίνω σε αεροπλάνο σκέφτομαι πως μπορεί να είναι η τελευταία φορά. Όταν ανεβαίνει πάνω από τα σύννεφα σκέφτομαι πως ας είναι και η τελευταία, αξίζει αυτή η θέα. Τα σύννεφα σε κάνουν να θέλεις να πέσεις μέσα τους και να τυλιχτείς, να παίξεις μαζί τους, μέχρι το επόμενο "τινγκ" που θα δέσεις τη ζώνη σου.
Κι εγώ λατρεύω το τραμπολίνο αλλά έβγαλα τον ώμο μου και δεν ξαναπήγα :P

Δημήτρης Τερζής είπε...

Προχθές λοιπόν στο αεροπλάνο μια ξανθιά - καλή ώρα - άρχισε να τσιρίζει κατά τη διαδικασία προσγείωσης επειδή κουνούσε λίγο... Προσπάθησα να την ηρεμήσω λέγοντάς της πως είναι φυσιολογικό όταν κατεβαίνει το αεροπλάνο να πέφτει σε ρεύματα αέρα, γι' αυτό και το κούνημα. Γυρίζει απτόητη και μου λέει - σκυλοβρωμόντας αλκοόλ... "Έχεις δει αεροπλάνο να πέφτει;;;"
Αφού συνήλθα από τη μπόχα της απάντησα... "Όχι, εσύ;;;"

Δεν ξαναμίλησε...

nefelokokkugia είπε...

@Moutro
"Τα σύννεφα σε κάνουν να θέλεις να πέσεις μέσα τους και να τυλιχτείς, να παίξεις μαζί τους, μέχρι το επόμενο "τινγκ" που θα δέσεις τη ζώνη σου."
Aυτό...
Αυτό ακριβώς.

@Δημήτρης Τερζής
Δεν ήμουν εγώ. Τ΄ορκίζομαι. χαχαχα
Δεν λειτουργώ έτσι ποτέ. Ούτε όταν κουνάει τ΄αεροπλάνο.
Τέρας ψυχραιμίας η ξανθιά σε καταστάσεις πανικού.
Μόνο μην ξεμείνω από τσιγάρα. χαχαχχα

Καλημέρεςςςς

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Tωρα κοροϊδευόμαστε πρωί πρωί (εγώ διαβάζω πρωί)
Περί ποίας ασφαλείας συζητάμε.
Μονο αν ταξιδέψεις με εμπορικό πλοίο σε φουρτούνα, το αεροπλάνο σου φαίνεται παιγνιδάκι και ασφαλές.

Δεν φοβάμαι τίποτα, αμα είναι να πάω, με το αεροπλάνο απλώς δεν θα το καταλάβω, όσο νάμαι στα παγωμένα νερά του Ατλαντικού με το καράβι (καπιτάνο πατέρα, κόρη είμαι κάτι ξέρω απο θάλασσες)!

Οσο για ύπνο? Τιιιι? Ούτε στα υπερατλάντικά! Ποτέ! και επειδή πρώτη θέση πάντα, έχω άπλα στα μακρινά....!
Δε θέλετε να σας περιγράψω τι έπαθε μια κάποτε που τόλμησε να απλώσει την καρέκλα της πίσω, σε μικρό αεροπλάνο.
Κόντεψα να ανοίξω την πόρτα να την πετάξω έξω.... η ελληνική φιλοξενια είπε..... η αμερικάνα...

nefelokokkugia είπε...

@Zouzouna
Η αλήθεια είναι ότι ναι, συγκρίνοντας το αεροπλάνο με κάτι σκάφες που έχω ταξιδέψει...μοιάζει παιχνιδάκι το ταξίδι.
Εγώ πάλι, έχω άπλα σε όλα τις θέσεις λόγω ύψους. χαχαχα
Έτοιμη ήμουν να δείρω τον τυπάκο που καθόταν πίσω μου, στην τελευταία μου πτήση, που με πέθανε στην κλωτσιά. Ασταγδιάλα πια...

Καλημέρα κυρά Zοuzouna μου

Παναγιώτης είπε...

Γιατι φοβασε ενα μεγαλο συδερενιο
πουλι οπως το ελεγαν και στην αποκαλυψη;
Αλοστε και να πεσει δεν θα καταλαβεις και πολλα.

Καλημερες

Mana είπε...

ωραίο πράγμα τα ταξίδια. και τι δεν θα έδινα τώρα να ήμουν μέσα σε ένα αεροπλάνο.

Evil Chef είπε...

Εμενα παλι οταν αποκοιμιεμαι στον αερα ειναι η καλυτερη μου γτ γερνω στον ωμο του κοριτσιου(οποιον εχω διαθεσιμο) και αναπνεω την υπεροχη μυρωδια του σαμπουαν της(εχω βιτσιο με τα σαμπουαν απο παιδι το ξερω!!!).
Η ιδια δεν το απολαμβανει γτ λεει οτι την κουραζω και της ζεσταινω το λαιμο οπως ανασαινω...ακους Νεφελω μου παραλογα πραματα;

nefelokokkugia είπε...

@Παναγιώτης
Για να είμαι ειλικρινής δε το φοβάμαι καθόλου. Απλά το έγραψα γιατί έψαχνα ένα άλλοθι για τις παιδικές σκέψεις που κάνω έτσι και αλλιώς ώρες ώρες
...και τις απολαμβάνω κιόλας.

@Μana
Tα λατρεύω. Θα μπορούσα να ζω στ΄αεροδρόμια.
Και τελικά, είμαι πολύ μαζόχα αν αναλογιστείς ότι έκανα 30 ώρες να επιστρέψω σπίτι μου την τελευταία φορά.
...μάλλον τα παιδιά μου είχαν χαρεί περισσότερο που έφυγα από ότι περίμενα. Πφφφφφ

@Evil chef
Δεν ξέρω πως είναι το Κορίτσι, αλλά σας κάνω εικόνα και καταλαβαίνω γιατί δυσανασχετεί.
....αν πετάς και τα μαλλιά σου μέσα στα μούτρα της...
θα υποφέρει το δόλιο. χαχχα
Ναι, ναι την λες και παράλογη. χαχαχα

Elsa Maxwell είπε...

"λατρεύω τα αεροπλάνα"..
τι εννοάτε? εχετε ένα στόλο απο δαύτα γιατί τα λατρεύετε?
οχι να καταλάβω, να γνωρίζω με ποιάν κυιρία, έχω να κάνω!

Διότι λατρεύω τα καράβια, αλλά ένα βαρκάκι βρίσκεται του ανδρός μου και αυτό κληρονομικό δικαιώματι...
λατρεύω kai τα τραίνα. Αλλά δεν έχω ούτε mercklin!

Mα ποιά είστε τέλος πάντων?
χαρηκα, καλό σας μεσημέρι και προ πάντων Καλό Σαββαροκύριακο!

Raindrops είπε...

Μόνο εγώ εδώ μέσα τα τρέμω? Αν κ πρέπει να πω είμαι ψύχραιμη τλκ (σχεδόν) όταν μπω μέσα κ μετά. Στο επόμενο ταξίδι γίνεται να είμαι με όοοολους εσάς που δεν φοβάστε? :) χχχ

nefelokokkugia είπε...

@Κυρά Εlsa.
Aχ, με καταλάβατε...
Οκ..μπορείτε να με φωνάζετε και Αθηνά
...και εγώ άλλωστε με κληρονομικό δικαίωμα τα έχω.
Όσο για τα τραίνα, μια ερωτική φαντασίωση με τον υπερσιβηρικό την έχω, τ΄ομολογώ.
Για την ακρίβεια ήταν φαντασίωση ενός φίλου, αλλά την ενστερνίστηκα.
Μακάρι να μπορούσα να την πραγματοποιήσω μαζί του, αλλά δυστυχώς...

@Raindrops
Mπορείς πάντα να σκέφτεσαι τα συννεφάκια ως πουπουλένιο τραμπολίνο.
Και η ιδέα σου δεν ήταν κακή...
Θέλετε να πάμε εκδρομή, όλα τα μπλογκοπαιδάκια?

Καλό μεσημέρι και πολλά φιλάκια

gnostosagnostos είπε...

καλα....κατσε εσυ διπλα μου με ανοιχτο το στομα και θα σου πω εγω...:)))

nefelokokkugia είπε...

@Γναγ
χαχαχα
...κι αν δαγκώσω...?

Περσέας είπε...

o ορθολογισμός σου με πεθαίνει νεφέλω χααχαχαχαχ

geoaman είπε...

Θα συμφωνισω με τον ΓνΑγν αρκει να μην ειχε κενα αερος η να κοντευε η ωρα της προσγειωση...

σ αγαπω είπε...

Νεφέλη μου... τα φοβάμαιιιιιιι πως θα το ξεπεράσω?.. αντε στην στεριά παω με το ντι ντι ....απ τις θαλασσες δεν μπορω να παω κολυμπώντας...χαχαχαχαχα..

αχ.. τι θα κανωωωω..

καλο βραδυ με φιλιααα...

*Douli* είπε...

Νιώθω ότι την μισή ζωή μου σε ώρες την πέρασα σε αεροπλάνα και δεν μπορώ να πω ότι τα αγαπάω όσο και εσύ...
Ανταλλάζουμε????

Αθηνά... είπε...

Μμμμμμ πρέπει να ταξιδέψουμε μαζί. Ωραίο θέαμα θα κάναμε.
Δυο κοιμώμενες στον αέρα!
Τα φιλιά μου!

koulpa είπε...

xaxaxa όταν βλέπω αεροπλάνο σκέφτομαι να σου την κάνω.. ξέρω.. ρίχνω το επιπεδο.. της πτήσης.. για πτισημο.. αλλά αυτό μου ήλθε.. εν τούτοις ήλθα.. :) :)
μπα.. ωραίο το αεροπλανο.. αλλά πολύ αντιοικολογικό ρε παιδί μου.. έτσι κι αλλιώς δε θεωρώ τη μετακίνηση αγαθό αναγκαίο.. κι όπως παμε και τα αναγκάια δύσκολα θα είναι.. :) :)
καλησπερούδια και καλό μήνα :) :)

nefelokokkugia είπε...

@Περσέας
Yeap...τον έχω κάνει τέχνη η ξανθιά.

@geoaman
Εγώ του το είπα...
proceed at your own risk.
Μην διαμαρτύρεται μετά, δε μπορώ τις υστερίες μάναμ΄

@Σ΄αγαπώ
Υπομονή. Έλα και δε μπορώ τα δράματα. Ποιά νομίζεις ότι είσαι κυρά μου που θα πέσει το δικό σου αεροπλάνο εεε?
Για να κερδίσεις δηλ τα 15 λεπτά δημοσιότητας που σου αναλογούν στο δελτίο ειδήσεων?
Όχι κούκλα μου...δε θα πέσει το δικό σου. Έχουμε και εμείς φιλοδοξίες...
αχαχχχαχ

@Douli
Να μου στείλεις το Ε9 σας και το εκκαθαριστικό της εφορίας σου και το ξαναβλέπουμε το θέμα. Μάλλον έτσι κι αλλιώς θα θέλω ν΄ανταλλάξω ζωή. Τα δικά μου τα χάλια δεν τα πιάνεις. χοχοχοχο

@Αθηνά
Ναι, ναι θα είμαστε τέλειο θέαμα. Και όταν ξυπνάμε, να χτυπάμε και από ένα οικογενειακό παγωτό να μας φεύγει η σύγχιση. Θεςςς?

@Koulpa
Τι άσμα....
Kοίτα η μετακίνηση παίζει να μην είναι αναγκαίο αγαθό για την επιβίωσή μας, αλλά μ΄αυτά που κάνουν...
η μετανάστευση είναι.
Όπότε εμπρός λοιπόν, στο δρόμο που χάραξαν οι νέοι της δεκαετίας του ΄50.
...εεεε ρε πιάτο που έχουμε να πλύνουμε στη Γιούζα...

Καλημέρες, φιλάκια και καλό μήνα να έχουμε.

ria είπε...

ετοιμάζεις ταξιδάκι αεροπορικό και ανεβαίνεις ψυχολογικά για να επιβιβαστείς στο αεροπλάνο;

καλό μήνα.

gnostosagnostos είπε...

Εξαρτάται το δαγκωμα.....;)

nefelokokkugia είπε...

@Ρία
Ανεβαίνω ψυχολογικά και μόνο στην ιδέα του ταξιδιού. Μόλις γύρισα από ένα και σε δύο μήνες την ξανακάνω. ...και μ΄αρέσειιιι
Καλό μήνα όμορφη

@Γναγ
χαχαχαχ
Mαζόχα μου, εσύ...

Ex Estrella είπε...

Και εγώ φοβόμουν πολύ τα αεροπλάνα μέχρι που πήγα Γερμανία και μετά ήταν το πιο εύκολο πράγμα για μένα. Μπαίνω μέσα, τσουπ Ρώμη, ξανα μπαίνω, τσουπ Παρίσι, δεν υπάρχει πιο ωραίο μεταφορικό μέσο σου λέω. χαχαχαχ, πού αλλού θα μπείς και σε 4 ώρες θα είσαι λονδίνο? Λατρεύω αεροπλάνα και κάθε που τα βλέπω στον ουρανό τα χεραιτάω, φαντάσου ξανθιά στο δρόμο να χεραιτάει αεροπλάνα, πολύ γέλιο.

nefelokokkugia είπε...

@Ex Estrella
χαχαχα Τα χαιρετάς?
...εσύ είσαι πιό ξανθιά από την ξανθιά τελικά.
Είπαμε πάντως ότι και εγώ τα λατρεύω και ψηφίζω Ολυμπιακή, φανατικά. Ήθελα να το γράψω αυτό και δεν αξιώθηκα. Και μακράν οι ομορφότερες αεροσυνοδοί σε σχέση με άλλες, από όσες εταιρίες έχω πετάξει.

"πού αλλού θα μπείς και σε 4 ώρες θα είσαι λονδίνο?"
...και οι κακάσχημες αγγλίδες της easyjet θα μου ζητάνε 4 ευρώ για τον πανάθλιο καφέ τους και θα μου χρεώνουν ένα κουτί μπισκότα ως υπέρβαρο και θα υποχρεώνω τα παιδιά μου να το φάνε, θέλουν δεν θέλουν, γιατί η μανούλα το πλήρωσε καμιά σαρανταριά ευρά?

Ναι, έχω νεύρα τώρα...
δεν σκέφτομαι λογικά...
μη μ΄αφήνετε ν΄απαντάω σε σχόλια...
Κάποιος άσχετος θα την πληρώσει...

Heliotypon είπε...

Αν δεν ήταν οι βαρετές και εκνευριστικές διαδιακασίες επι-απο/βίβασης, οι ουρές, οι έλεγχοι, οι αναμονές, οι καθυστερήσεις, δέστε ζώνη, τραπεζάκι, πλάτη, στρίμωγμα στη θέση παράθυρου, "με συγχωρήτε να περάσω", στρίμωγμα της χειραποσκευής στο ράφι, οι διπλανοί/πισινοί/μπροστινοί να σηκώνονται μόλις σταματήσει το όχημα και φτάσει η σκάλα, το λεωφορείο που σε πάει/φέρνει, οι δίσκοι με το φριχτό φαγητό, τότε κι εμένα θα μου άρεσε...
Μόλις αγοράσω το ιδιωτικό μου Leer Jet θα είναι αλλιώς και θα σε προσκαλέσω και για βόλτες! :-)

nefelokokkugia είπε...

@Heliotypon
Εννοείται πως θα περιμένω βόλτα, στα σύννεφα μαζί σου...
Καλημέρα

Ferdinand+Miranda είπε...

χαχαχα, εισαι τελεια!

nefelokokkugia είπε...

@Ferdinand+Miranda
Ευχαριστώωωω.

...καταραμένη ματαιοδοξία...χιχιχι