Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου 2011

Ζήσε και εσύ μια ερωτική απογοήτευση...



Αγαπημένοι μου αναγνώστες...

Έχετε καψουρευτεί?
Το IQ σας  πιάνει διψήφιο νούμερο στη σκέψη του?
Η ελληνική γλώσσα, σας έχει ήδη καταθέσει ασφαλιστικά μέτρα για συστηματική κακοποίησή της μετά από ένα  βλέμμα του ?
Νιώθετε πεταλούδες να χορεύουν στο στομάχι σας κάθε φορά που τον/την κοιτάτε?


Δια της ατόπου απαγωγής, αν δεν:
  • περάσατε τύφο μικρός
  • έχετε τσακίσει ενάμιση κιλό γουρνοπούλα στην καθισιά σας
  • έχετε επιστρέψει πρόσφατα από κάποια τριτοκοσμική χώρα στη γραμμή του Ισημερινού.
  • φάγατε με άπλυτα χέρια, αφού ανταλλάξατε χειραψίες με τον σιχαμένο γείτονα που έχει αναγάγει τη μαλακία σε τέχνη

    ....τότε είναι έρωτας, μωρά μου.




    Βέβαια ο έρωτας έχει τις δυσκολίες του, αλλά όπως λένε και στο χωριό μου:
    "Κανείς δεν πέθανε από έρωτα"

    ...ούτε καν ο Ρωμαίος και η Ιουλιέτα.
    Κι αυτοί, από μαλακία συννενόηση πέθαναν.


    Αφού όμως η  Νεφέλω  είναι εδώ, μεμιάς όλα σας τα προβλήματα  είναι παρελθόν.
    Απαντάει με επιτυχία σε ερωτήσεις, του τύπου:
    • Γιατί να με απογοητεύσει τόσο πολύ?
    • Τι λάθος έκανα και μου την έκανε?
    • Γιατί δεν κατάλαβα νωρίτερα πόσο κάθαρμα είναι?
    • Αξίζει να ρημάζω στο κλάμα κάθε φορά που τον σκέφτομαι?
    • Έκανα λάθος που τον εμπιστεύτηκα?
    • Τι μου πρόσφερε αυτό το τεκνάκι?
    • Υπήρχαν ιδιαίτερες συνθήκες που να δικαιολογούν την επιλογή του συγκεκριμένου τεκνακίου? 
    • Θα μπορούσαν να μην είχαν φτάσει ως εδώ τα πράγματα?


    Σ΄όλα αυτά τα "γιατί", που σας τριβελίζουν το νου και σας κάνουν να μένετε άγρυπνοι
    .... έρχεται λοιπόν η ξανθιά φιλόσοφος και απαντάει: 



    "Γιατί είσαι μαλάκας"



    ΥΓ  Αν το δείτε με λίγο πιο ανοιχτά μυαλά, δεν είστε ακριβώς μπακούρια, αλλά μισά ζευγάρια.
     Αφήστε λοιπόν ρωγμές στην πανοπλία σας. Ο έρωτας μπαίνει συνήθως από ένα ελάττωμα.



    ΥΓ2 Σας αφήνω τώρα. Πάω να ξηλώσω κάτι φωτοβολταϊκά που έβαλα πέρισυ και να φυτέψω χασισόδεντρα, ινστέντ



    *...άραγε δίνουν μπαφοεπιδότηση οι τράπεζες?*

    Καλό απόγευμα μωράκια μου



    33 σχόλια:

    mahler76 είπε...

    εγώ μανίτσα μου έχω κάνει μονοψήφιο I.Q. για την πάρτη σου. Μωρό μουυυυυ

    Άσχετο, το χασισάκι τι απόδοση ανά στρέμμα έχει?

    zoyzoy είπε...

    Την δάγκωσες τη λαμαρίνα μάν'μου που λέει και μια ψυχή και μάλλον σε ζουλεύει:))

    Μη μασάς πάντα υπάρχει η επόμενη αγκαλιά που θα σε δεχτεί να κλάψεις!

    Φιλιά θαλασσινά!

    nefelokokkugia είπε...

    @Μahler μoυυυ
    Αχ άντρα μου ατελείωτεεεε, Mahler μουυυ.
    Αυτά μου λες και λιώνω η ξανθιά...

    Όταν πάρω το γεωπόνο της περιοχής, θα μάθω μωρό μου. χιχιχι

    @Ζοyzoy
    Δεν την δάγκωσα μάναμ΄...
    Απλά έχω μεγάλη φαντασία και είπα να κάνω μια αναρτησούλα να βρίσκεται. χιχιχιχ
    Φιλάκιααα

    julia είπε...

    Φωτοβολταικα, μπάφος ειναι ολα στο Fast track, πράσινη ανάπτυξη, πράσινα άλογα κ.λπ.

    Καλησπέρα Νεφ :)

    nefelokokkugia είπε...

    @Julia
    Βρε λες? Είπα να έχουμε τα δικά μας. Όχι για μένα...
    για τα παιδάκια μου το κάνω.
    Τέσπα, θα βάλω πατάτες που είναι σταθερή αξία.
    Καλό απόγευμα κοριτσάκι.

    *Douli* είπε...

    "Ο έρωτας μπαίνει συνήθως από ένα ελάττωμα."

    Κατατάσσεται στις τοπ ατάκες που έχω ακούσει/διαβάσει!!

    δόΧτωρ απαράδεΧτος είπε...

    ΑΧΑΧΑΧΑ φαίνεται ότι εκεί πάνω στις νεφέλες, τα βλέπετε ξεκάθαρα τα πράγματα.... και μπορείτε εσείς τα πτηνά να μας δίνετε συμβουλές ανεκτίμητες....

    υγ για τα χασισόδενδρα ποιος δίνει συμβόλαιο; ... πάλι η ΔΕΗ; ...σε πόσα χρόνια κάνεις απόσβεση; ...

    ασωτος γιος είπε...

    καλα κατουρηθηκα στο γελιο και με το ποστ και με σχολιο μαχλερ
    σας λατρευω

    Αμερικλάνος είπε...

    Kαλά ρε σου έκανα ολόκληρη ανάρτηση αφοέρωση όπως σου έταξα και ούτε μπήκες να τη δεις? ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ!

    nefelokokkugia είπε...

    @Douli και δόΧτωρ ΑπαράδεΧτος
    Κλεμένη είναι η ατάκα αλλά, δυστυχώς λόγω ηλικίας, δε θυμάμαι πια από που, ώστε να δώσω τα credits.
    Στις συμβουλές, που λέτε αγάπες μου, είμαι μανούλα. Να με προτιμήσετε.
    Στην εφαρμογή πάλι...
    έχω θέμα.

    Για τα χασισόδεντρα, είπαμε. Να πάρω πρώτα και ένα γεωπόνο...χιχιχιχ

    @Ασωτούλης
    χαχαχα Σ΄ευχαριστώ καλέ μου Ασωτούλη.
    Φαντάσου τι αναρτήσεις θα γράφουμε με τον Μahler μουυυυ, μετά την μπαφοεπιδότηση...

    nefelokokkugia είπε...

    @Αμερικλανάκι
    Ποιός σου είπε ότι δεν την είδα μάναμ΄?
    Απλά περιμένω να πέσουν κάμποσα σχόλια και θα έρθω τελευταία, για να κάνω εντύπωση. χιχιιχιχ

    !sweety! είπε...

    Love may not be in the air but it is like the air!
    Not always felt,but always needed!

    Τι είπα πάλι????
    Και δεν μιλάω μόνο για γκονενοκατάσταση...
    Η αγάπη έχει πολλές μορφές...

    Επιδότηση δεν παίζει να πάρεις αλλά...κάνε τη φυτειούλα και ποτέ δεν ξέρεις!


    Kisses!!!

    Kafros είπε...

    Έχω ένα ακόμα ΓΙΑΤΙ προς απάντηση….. γιατί με πείραξε μόνο 1,5 κιλό γουρουνόπουλα???

    Αααααααααααααα αν τα χασισοδεντρα θες να τα φυτέψεις στην ευρύτερη περιοχή της Μεσσηνίας δηλώνω υποψήφιος επενδυτής… (καλύπτω μέχρι το 49% της επένδυσης άντε πάλι αφεντικό θα σε έχω!!!!!)

    nefelokokkugia είπε...

    @Sweety
    Ωωωω, τι ήταν αυτό που είπες? αχχαχα
    Πέρα από την πλάκα, ήταν όντως καλή ατάκα και βεβαίως, συμφωνώ απόλυτα.
    Φιλιά σοφό κοριτσάκι

    @Κafros
    Tα μυστήρια του κόσμου...
    Με 1,5 κιλό γουρνοπούλα και δεν είσαι καλά? Είναι μωρέ που θα την κάνουν βαριά εκεί στην Ηπείρο. θα σου στείλω από εδώ να δεις...
    Αφεντικό θα με είχες έτσι κι αλλιώς. Κοίτα να συμμαζευτείς γιατί έχω κάτι καλές κυρίες εδώ που δίνουν όσο όσο για τρυφερά αγοράκια.
    Και έχω έξοδα μάναμ΄
    Δε βγαίνω...
    Θέλω να τα ρίξω στην μπαφοεπένδυση.

    ria είπε...

    όχι μόνο δεν πεθαίνει κανείς από ερωτική απογοήτευση, αλλά αβγαταινει κιόλας σε κιλά!

    για μπαφοεπιδότησηδεν ξέρω, αλλά εσύ μια τζούρα την πήρες για να έχεις τέτοια κέφια!

    golden είπε...

    Αμάν ρε μάνα μου μ' αυτά τα post σου , όλο με κάνεις να φαίνομαι κακός και θα με μισήσουν όλοι οι θαυμαστές σου και οι αναγνώστες σου :P
    Στο διά ταύτα λοιπόν : έρωτας - παιδική ασθένεια , σοβαρά τώρα μετά τα 20 θα έπρεπε να θεωρείται ποινικό αδίκημα (οι γεννετίσιες ορμές είναι άλλη κατηγορία ) .
    Σιγά μην αφήσω την πανοπλία μου τρύπια , άντε μη ρίξω κανά ναπάλμ σ' αυτό το φτερωτό πράγμα με τα βέλη που μεταξύ μας είναι και λίγο κουνιστό .
    YΓ : Τα φωτοβολταικά να τα αφήσεις εκεί που κάθονται , μπορεί να χρειαστεί κανά ηλεκτροσόκ κανείς για να συνέλθει .... Χρέωσέ το βέβαια !!

    Φιλούρες ^^

    koukouroukouprigkipissa είπε...

    χαχα σωστη η ξανθια φιλοσοφος :)

    σε φιλω γλυκα!

    καλο σ/κ!

    Ασκαρδαμυκτί είπε...

    Στο δικό μοτ το χωριό, που είναι και εξελιγμένο, λένε: «σε φωτοβολταϊκά να επενδύεις, στον έρωτα ποτέ»!

    Lali είπε...

    Την είχα δει να 'ρχεται την απάντηση, αλλα είπα να διαβάσω για να επιβεβαιωθεί η μλκια μου!

    υγ ως φιλόλογο με τσάκισες με το "τεκνάκι, του τεκνακίου". ακόμα γελάω!

    Δημήτρης Τερζής είπε...

    Nα αγοράσεις τη νέα ποικιλία μπάφου με τα μικρά δενδρύλια ώστε να αναπτυχθούν υπό τη σκέπη των φωτοβολταϊκών. Μην πάει τσάμπα και η επένδυση...

    Δημήτρης Τερζής είπε...

    Θα σου στείλω μια λίστα με ερωτήσεις...

    ΦΟΥΛΗ είπε...

    αν μείνει χώρος βάλε και λουκουμόδενδρα,μετά το μπάφο ένα λουκούμι είναι ότι πρέπει...
    Πως μπαλώνετε η πανοπλία; δεν την πιάνει η μηχανή μου και δεν θέλω να εχω απρόοπτα...
    Καλό βράδυ

    gnostosagnostos είπε...

    Με είπες μαλακά τώρα...?

    nefelokokkugia είπε...

    @Ria
    Aααα όχι δε θέλω άλλα κιλά. Που να τα βάλω με ύψος ένα μέτρο και ένα milko?
    Mακάρι να είχα πάρει τζούρα Ρία μου, αλλά δεν...
    Τα κέφια ήθελα να ΄ξερα, που τα είδες? χαχαχχα

    @Golden
    Δε συμφωνώ καλό μου. Βολική η θέση σου απέναντι στον έρωτα, αλλά μη εφαρμόσιμη.
    Δεν...δεν...

    @Κoukouroukouprigkipissa
    Στο θέμα έρωτας είσαι δασκάλα μάναμ΄.
    Διαφορετική προσέγγιση αλλά το κατέχεις.
    Με τσάκισε το "ξανθιά φιλόσοφος" χιχιχιχι

    @Ασκαρδαμυκτί
    Αρνούμαι. Αρνούμαι.
    Δεν με νοιάζει ποιά θεωρείται καλύτερη επένδυση.
    Εγώ λατρεύω να τρώω τα μούτρα μου τελικά
    ...only love makes you feel so alive...

    @Lali
    Eεεε? Δεν ήταν θεϊκό το "του τεκνακίου" αχχαχαχαχχα
    Άντε πια, να σας μάθουμε κάτι για την ελληνική γλώσσα και εμείς που δεν υπήρξαμε τριτοδεσμίτες. χιχιχιχι

    @Δημήτρης Τερζής
    Όχι, όχι τα δέντρα θέλουν νερό και φως για να μεγαλώσουν.
    Είναι σαν τον έρωτα, καλέ μου. Εκτός κι αν είσαι πρωταγωνιστής σε ιστορία του Μαρκές, δεν ανθίζεις στη σκιά. Πάντα θα έχεις να δώσεις περισσότερα αλλά δε θα μπορείς.
    Το θέμα είναι τι κάνεις? Το δέχεσαι και μαραζώνεις ή παλεύεις?
    Πφφφφ...μεγάλη συζήτηση.
    Όσο για τις ερωτήσεις σου...be my guest...

    @Φούλη.
    Λουκουμόδεντρα? χιχιχι Δεν είναι κακό...
    Δε μπαλώνεται καλή μου. Πρέπει να ματώσουν τα δαχτυλά σου και δεν είμαι σίγουρη ότι αξίζει τον κόπο. Άστην ραγισμένη και που ξέρεις...

    nefelokokkugia είπε...

    @Γναγ
    Εσένα πασά μου? Τέτοιον άντρα?
    Δε θα τολμούσα...
    Εσύ είσαι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα μωρό μου.

    gnostosagnostos είπε...

    α...νομιζα!

    χαχαχα!!!

    οχι...γιατι συνηθως με λενε γουρουνι

    nefelokokkugia είπε...

    @Γναγ
    Toi?
    Jamais...

    ria είπε...

    σώπα καλέ!
    τα κέφια σου μια χαρά είναι!
    εγώ με μια αγκαλιά του γιου μου, μου περνούσαν όλα.
    κάνε το ίδιο. ένα χαμόγελο από τα ζουζούνια σου και ολα τα άλλα θα είναι παρελθόν και μάλιστα ανώδυνο.

    nefelokokkugia είπε...

    @Ρία
    Αχχχ...και εσύ με το ίδιο ναρκωτικό φτιάχνεσαι εεε?
    Αυτές οι αγκαλιές τους είναι όλα τα λεφτά. Όταν μου χαιδεύουν τα μαλλιά και μου λένε γλυκόλογα ξεχνάω τα πάντα.
    Είναι απίστευτη εξάρτηση.....χιχιχ
    ...Ελληνίδες μάνες...
    Καλημέρες και φιλιά

    αχτίδα είπε...

    Δηλώνω ερωτευμένη η..σιτεμένη μέχρι βλακείας επι 36 συναπτά έτη..( έτσι δεν θα έλεγαν οι παππούδες μας!)Κομμάτι της ζωής μας είναι κούκλα μου..σαν το κερασάκι της τούρτα που όλοι το λαχταρούν, το βάζουνε στο μάτι μα λίγοι το τρώνε πραγματικά.Μερικοί το γλυφουν , τρώνε τη σαντυγί απο γύρω του και το ..πετούν..Φάτο σου λέω..έχει τη γλύκα του!

    nefelokokkugia είπε...

    @Αχτίδα
    Δε διαφωνώ με τις θέσεις σου αλλά, έχω την εντύπωση ότι έχω αλλεργία τελικά.
    Θέλω, αλλά δε μου κάθεται καλά μετά από λίγο...χαχα
    Καλώς ήρθες Αχτίδα. Φιλιά

    Heliotypon είπε...

    Πώς τα καταφέρνεις και μας μπερδεύεις σε κάθε ανάρτηση δεν το έχω καταλάβει! Μιά για τον έρωτα των σκουληκόμυγων (λέγε με κυβέρνηση), μιά για Ρωμαίο και Ιουλιέτα (λέγε με Τρόϊκα-Βενιζέλος), μια για τον μπάφο (στις γλάστρες ή ό,που αλλού θέλεις) (λέγε με ΓΑΠ) μας ζάλισες τα καψερά! Πώς να σε παρακολουθήσουμε οι χαμηλο-IQδικοί;

    nefelokokkugia είπε...

    @Heliotypon
    Έκανα εγώ, η ξανθιά, τέτοιο πράγμα? Κατά λάθος θα το έκανα....
    Μη με μαλώνετε καλέ μου κύριε. Προσπαθώ να ρίξω το IQ σας στο επίπεδο του δικού μου, μάλλον.... Καλημέρες και φιλιά.