Τρίτη, 6 Σεπτεμβρίου 2011

Θέλω να μου μιλήσεις






Θέλω να μου μιλήσεις Για 'κείνη τη μάντρα του μικρού μας σχολειού Θέλω να μου μιλήσεις Για τον πετροπόλεμο στην κάτω γειτονιά Τ' όνομά σου είχα γράψει ανορθόγραφα Σε τοίχο ολόλευκο στον Άγιο Τίτο Τ' όνομά σου είχα γράψει ανορθόγραφα Σε τοίχο ολόλευκο στον Άγιο Τίτο Κι έφαγα της χρονιάς μου τότε Όχι για τα λάθη, μα για την αγάπη μου Δεν είναι ο δάσκαλος που μας χωρίζει πια Είναι που στην πορεία μας δεν έχει διάλειμμα για να βρεθούμε Τ' όνομά σου είχα γράψει ανορθόγραφα Σε τοίχο ολόλευκο στον Άγιο Τίτο Τ' όνομά σου είχα γράψει ανορθόγραφα Σε τοίχο ολόλευκο στον Άγιο Τίτο


...τα βράδια που ξυπνάει το φοβισμένο δεκάχρονο μέσα μου και ακούει μουσική....




33 σχόλια:

marco είπε...

Θα τα πούμε εμείς, ένα χεράκι...

nefelokokkugia είπε...

Δεν καταλαβαίνω, doc. Είμαι μια χαρούμενη ξανθιά αμοιβάδα. χαχααχχαχα

marco είπε...

ρε ασε τα ψοφια

nefelokokkugia είπε...

Νταξξξ, ότι πεις...

koulpa είπε...

χαχαχα ήλθα κι εγώ να σου μιλήσω αλλά ειχες πιάσει την κουβέντα.. :) :)
καληνυχτούδιααα :) :)

nefelokokkugia είπε...

Όχι, όχι.
Έλα και εσύ Koulpaκο. Αφού και εσύ ανήκεις στο club των ξενύχτηδων.

koulpa είπε...

χαχαχα εδώ έιμαι.. :) :)
για τι θέλεις να μιλήσουμε; :) :)

Nat είπε...

Με κατέστρεψες βραδιάτικα με το τραγούδι.
Χx

nefelokokkugia είπε...

@Koulpa
Αχχχχ...αποκοιμήθηκα η ταλαίπωρη και έχασα τη συζήτηση.
Πφφφ...αύριο πάλι.

@Nat
Μια από τα ίδια, μικρή μου Nat

Kαλημέρες και φιλιά

golden είπε...

Τώρα εγώ σε λάθος post μπήκα να σου πω καλημέρα ε ? Απλά ήμουν απασχολημένος με τα συνθήματα για τον ΜΠαοκ ! Κι αυτό το δεκάχρονο τιμωρία που ξυπνάει βραδυάτικα και ακούει και μουσική :P
Mατς μουτς γλυκιά μου !

nefelokokkugia είπε...

@Golden
Ναι, θέλει να το βάλω τιμωρία γιατί όλο απαιτήσεις είναι αυτό το δεκάχρονο.
Πολλά πρωινά φιλιά.

koulpa είπε...

χαχαχα δε πειράζει.. τα 10χρονα χρειάζονται ύπνο λένε.. :) :)
καλημερούδιααα :) :)

moutro είπε...

Τα 10χρονα χρειάζονται αγάπη και προδέρμ. Ποιος ο λόγος να το φοβίζεις με τόσες αλήθεις στριμωγμένες στην αυπνία μιας Τρίτης?

ασωτος γιος είπε...

το ξερες οτι ο αγιος Τιτος στη Φιλανδια ειναι ο αγιος χαρουμενος? ασχετο αλλα οφειλα να σου μεταδωσω γνωση που μου μεταδωσαν χτες βραδυ

nefelokokkugia είπε...

@Κoulpa
Ναι, να στρώσουν δέρμα...χιχιχι

@Μoutro
Για να το προστατεύσω βρε τα κάνω όλα.
Το δεκάχρονο άμα το καλομάθω, σηκώνει κεφάλι και απαιτεί.

@Άσωτούλης
χαχαχ Όχι δεν το ήξερα.
Μ΄αρέσει η κοινωνία της πληροφορίας.
Από χτες... κοίτα πως έφτασε από Φινλανδία στην Ελλάδα...

Φιλιά και καλημέρες

Περσέας είπε...

φοβερή η βενετσάνου!!
μερικές φορές είναι ωραίο να γυρνάμε πίσω(όχι και σε παλιμπαιδισμο γιατί που να βρεθούν χρήματα,πέρα απο κάποιους πολιτικούς... για πάνες
να σαι καλά νεφέλω

Coula είπε...

ειμαι σε φαση χαζοχαρουμενης διαθεσης για να με ψυχοπλακωσεις εσυ οι μαντρες σου και τα δεκαχρονα!!!!


Καλημεραααααααααααααα

ria είπε...

κάπου κάπου, ας ξυπνάει μέσα σου το δεκάχρονο, μόνο να μη γίνεται συχνά. μετά θα σε μαζεύουμε με γδαρμένα γόνατα!

Siren Girl είπε...

η αληθεια ειναι οτι δεν κανει για την μελαγχολικη μου διαθεση, το τραγουδι, παραυτα ειναι πολυ ομορφο.
Σε φιλω

ΦΟΥΛΗ είπε...

Να ακούει μουσική καλό μου φέρνει, μην κάνει επιδρομές στα κριμένα βάζα με το γλυκό!!
Καλό βράδυ, και με μουσική αλλά πιο χαρούμενη εύχομαι..

Αθηνά... είπε...

Τυχερή! Δεν ξέρεις πόσες θερμίδες γλιτώνεις έτσι. Εμένα τα βράδια που ξυπνάει το φοβισμένο δεκάχρονο μέσα μου πάω στο ψυγείο και τσακίζω το λιγότερο 750 ml παγωτό...

turigr είπε...

Πολύ στο παρελθόν το ρίξαμε μου φαίνεται... Κι εγώ τα ίδια έχω πάθει!

nefelokokkugia είπε...

@Περσέας
Απίστευτη φωνή η γυναίκα. Απίστευτοι στίχοι...
Και εσύ να΄σαι καλά μικρέ

@Coula
Βαθιά ανάσα και πάμε μαζί....
ΟΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ

@Ria
Πφφφφφ, οι πληγές στα γόνατα θα γιάνουν γρήγορα...

@Siren Girl
Καταπληκτικό. Θα σου ΄λεγα να μην έχεις μελαγχολική διάθεση αλλά...μάλλον δεν είμαι ο κατάλληλος άνθρωπος.
Φιλιά και σε σένα κοριτσάκι

@ Φούλη
Χμμμ...κάτι βράδια το κάνω κι αυτό. Συνήθως την πληρώνουν τα πιτόγυρα.

@Αθηνά
Είπα και στη Φούλη.... Μια από τα ίδια κάτι μέρες.
Comfort food
...u know?

@Turigr
Τι στο καλό? Έχουμε ανάδρομο Ερμή?
Να δεις...αυτό φταίει σίγουρα. χοχοχο


Φιλιά σε όλους σας

*Douli* είπε...

Το 10χρονο έχει γούστο.
[δεν μπορώ να πιάσω το τέμπο των παραπάνω κόμεντς!!]

gnostosagnostos είπε...

τι εγινε???
πεσμενη σε βλεπω και δεν μου αρεσει!!!!

nefelokokkugia είπε...

@Douli
αχαχχαχα ευχαριστώ γλυκια μου

@Γναγ
χμμμ...είμαι λίγο, αλλά οκ, θα ζήσω. χαχα

Παναγιώτης είπε...

Ειπα να γελασω λιγο με την τρελοξανθονεφελω και μετα απο αυτο γελουσα γιατι κατεβασα ενα λιτρο τσικουδια. χαχαχα

Να εχεις μια ομορφη μερα Νεφελω μου

nefelokokkugia είπε...

@Παναγιώτη
Έτσι είναι η τρελοξανθονεφέλω. Μια μέρα έτσι, μια αλλιώς. Αλλά σίγουρα δεν θα πλήξεις μαζί μου. χαχαχα
Καλημέρα και σε σένα

ΜΑΙΡΗ είπε...

Δεκάχρονο έ! μου ρίχνεις ενάμισο χρόνο να ξέρεις.
Ελπίζω να είσαι καλά όπως δείχνεις καλή μου.

nefelokokkugia είπε...

Aααα μάλιστα... Και εσείς του club γλυκιά μου Μαίρη?
Προσπαθώ να είμαι καλά. Καμιά φορά με επιτυχία...χιχιχχ
Μεσημεριανά νυσταγμένα φιλάκια.

Έλλη Δελλημάνη είπε...

H Nανά Βενετσάνου είναι μια αξιόλογη νέα που με το συγκεκριμένο τραγούδι μας επιστρέφει στην παιδική μας αθωότητα. Κοριτσάκι με θυμάμαι ονειρευόμουν τη ζωή μου. Τελικά τίποτα δεν έγινε όπως ήθελα. Τα όνειρα μου χάθηκαν και έγιναν στάχτες.

Carlito είπε...

Και για μένα που κάτι τέτοιες ώρες ξυπνάει ο ανήσυχος 18χρονος γυρολόγος, τέλειο τραγούδι..

Καλησπέρα nef,

nefelokokkugia είπε...

@Έλλη Δελημάνη
Κυρά Έλλη μου, δεν έχω λόγια για τις συμφορές σας.
Δικό σας...
http://www.youtube.com/watch?v=OCgbRPs12Z4

@Carlito
18χρονος γυρολόγος εε?
Είσαι τυχερός, το ξέρεις?

Καλησπέρες και πολλά φιλιά σε όλους. Σας έχω παραμελήσει λίγο, το ξέρω.
Θα επανέλθω (ναι, είναι απειλή)