Κυριακή, 25 Σεπτεμβρίου 2011

Πως πέρασα στις διακοπές μου, ΙΙ



Μ΄αυτά και μ΄αυτά πέρασε και το καλοκαίρι
...και είχε από όλα, αγάπες μου.


'Ενα σας λέω...
Ταξίδια, πέρα δώθε,
τα ξύδια
...πάλι πέρα δώθε.

Νταξ, δεν εχω παράπονο η ξανθιά.


Έχετε χάρη όμως, που με δεσμεύει ένας άτυπος κώδικας δεοντολογίας και δε μπορώ να τ΄ανοίξω το ρημάδι, γιατί θα μου το κλείσει ο Γκούγκλης το μαγαζί.




Αλλά μην πάει το μυαλό σας στο πονηρό βρε κουτά
...τσ...τσ...
Μην τα παίρνετε όλα τοις μετρητοίς.

Το κλίμα του βίντεο πάντως, αποδίδει καλύτερα από χίλιες λέξεις, αυτά που έζησα την προηγούμενη εβδομάδα, κυρίως σε επαγγελματικό επίπεδο. 

...νταξ, είμαι ξανθιά, αλλά πόσο σουρεαλισμό ν΄αντέξω η δόλια?


Και ο χειμώνας έρχεται...



30 σχόλια:

*Douli* είπε...

Ουε σε εμάς που ο "χειμώνας" έχει ήδη έρθει.....

nefelokokkugia είπε...

Χμμμ...διακρίνω μια απαισιόδοξη διάθεση, μικρή μου Douli?
Εγώ ίσα ίσα το έθεσα ως καλό, που έρχεται ο χειμώνας.
Η φράση θα μπορούσε να συνεχίζει, κάπως έτσι
"...και τα καλύτερα έρχονται".

Αρκεί να χαμογελάς.
Φιλιά κοριτσάκι μου

koukouroukouprigkipissa είπε...

ξανθοnefelokokkugia μου καλησπερα :)
καθε μερα σου να ειναι καλυτερη απ την προηγουμενη!
και ναι..τα καλυτερα ερχονται!

σε φιλω γλυκα :*

nefelokokkugia είπε...

Έτσι...πάμε, αισιόδοξα.
Πολλά φιλάκια κουκουροπριγκιπισσά μου.

mahler76 είπε...

δεν το άντεξα το βίδεο χαχαχα. Κοριτσάρα μου, γυναικάκι μου επέστρεψα!!!

nefelokokkugia είπε...

@Μahler μουυ
Άντρα μου ανάσα μουυυυ.
Μ΄αεροπλάνα και βαπόρια έτρεξες κοντά μου....
Τι άντρας θέε μου...

mahler76 είπε...

υπερηχητικός, υπερατλαντικός, υπέρβαρος χαχαχαχαχαχα

golden είπε...

Εγώ είμαι σίγουρος ότι η ξανθιά έκανε και τα κουμάντα της και τα γούστα της και πέρασε και καλά κι αν έχω άδικο μμμμμμ μμμμ μμ .
Καληνύυυυυυυυχτα και φιλούρες ^^

μορφοκλασματικός είπε...

παράνοια το βιντεάκι... καλή επάνοδο λοιπόν, αν και δε νομίζω οτι θα δυσκολευτείς κιόλας!

τι χειμώνας καλέ, εδώ ακόμη μπάνια κάνουμε...!

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Βρε καλώς την την κοκόνα
πούχε παέι στην .. Βραυρώνα..
(σσσ, αυτό κάνει ρίμα)

Και πούναι το διακοπαί Ι, δηλαδή για να καταλάβω. Αν όλο το χρόνο κάνεις διακοπές, πρέπει να ψάχνω τα νουμερατα?
α, παπα!!!
ξεχαρβάλωσες τελείως. Μαζέψ' και συγκεντρώσ'. Νταξ?

Καλό χειμώνα (και ο χειμώνας έχει διακοπές), καλή εβδομάδα, καλημέρα όοοοοοοολη μέρα !!!

nefelokokkugia είπε...

@Μahler μουυ
...με πέθανες μ΄αυτά που μου λες. Σε όλα ΥΠΕΡ είσαι μανάρι μου... Θεός λέμε.

@Golden
χαχχαχα τρελλό Goldenάκι μου.
Ότι μπορώ κάνω η δόλια

@Μορφοκλασματικός
Είναι παράνοϊα, το ξέρω. Ταιριάζει στο στυλ μου.
Παρανοϊκή ξανθιά γαρ...

@Sweet cherry
Αχ κυρά Zouzouna μου.
Πάντα είναι ωραίες οι διακοπές. Δύο χώρες σε μια βδομάδα, δεν ειναι και κακό εε?
Καλό χειμώνα τώρα και έχω ήδη κανονίσει και ένα μεγαλύτερο ταξίδι μακριάααααα.
Έχω τάσεις φυγής μάλλον...
χμμμμ

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

... και δεν είσαι η μόνη !!!
φέρε το μακρυά σου να το συγκρίνουμε με το δικό σου!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ετσι είμαστε εμείς οι ξανθές!
Δεν βάζουμε %$%^^& κάτω!
Και ας έρχεται ο χειμώνας....

ΦΟΥΛΗ είπε...

Σόδομα και Γόμορρα το βιντεάκι μπέρδεψα τα μπούτια μου, αυτή η μικρή πως τα θυμόταν, απορώ!!
Καλέ ακόμα μπάνια κανουμε τι χειμώνας τσαμπουνάς;
καλώς ηρθες....

Ουφ! είπε...

καλό χειμώνα λοιπόν :-)

Evil Chef είπε...

Οταν ειδα το βιντεακι θυμηθηκα την πρωτη μυ δουλεια σαν επαγγελματιας που υπηρχε μια παρομοια κατασταση μοναχα που δεν ειχαν χωρισει τα ζευγαρια και ολοι γνωριζαν τις μεταξυ τους σχεσεις(κανονικη οικογενεια γαμ...)-το δε καλυτερο της υποθεσης ηταν πως η γυναικα του αφεντικου που τα ειχε με το συνεταιρο την επεφτε και σε ενα παιδι που δουλευαμε μαζι και ο ανδρας της με το συνεταιρο ζαχαρωναν την ιδια σερβιτορα!!!(εκει εμεινα 21 μηνες και σε πληροφορω οτι εφυγα πανσοφος!!!!)
Καλως επεστρεψες λοιπον και καλα κουραγια γτ λιγακι πεσμενη σε ειδα στις επισκεψεις σου !

nefelokokkugia είπε...

@Sweet cherry
...και εσείς με τάσεις φυγής βλέπω. Ωραία, να κάνουμε σύλλογο.

@Γιαγιά Αντιγόνη
Δε βάζουμε, αλλά αρχίζω ν΄αμφιβάλω κατά πόσο είναι καλό αυτό.
Μήπως γιατί δεν βρίσκουμε ένα φιλόξενο μέρος να ξαποστάσουμε? Τέσπα, τουλάχιστον ψάχνουμε

@Φούλη
Αααα κοριτσάκι, δε ζούμε όλες σε νησί.
Εδώ έπιασε χειμώνας.
It's official

@Oυφ
Αμήν καλή μου.

@Evil chef
Νταξ, έχει και χειρότερα. αχχαχαχα
Χάθηκα το ξέρω, αλλά είμαι σε δύσκολη φάση και δεν την πολυπαλεύω. Ελπίζω όμως...

Καλό απόγευμα και φιλιά σε όλους σας

ασωτος γιος είπε...

good winter koritsaki

nefelokokkugia είπε...

Εύχομαι έναν υπέροχο γλυκό χουζουριάρικο χειμώνα και σε σένα Ασωτούλη

geoaman είπε...

βρε ... πω πω τι πραματα ειναι αυτα που λεει στο σκετς... κοκκινησα!!!!

nefelokokkugia είπε...

@geoaman
Nταξ...μη δίνεις σημασία.
Δε γίνονται αυτά, ξέρεις. Απλή φαντασία του σεναριογράφου ήταν. Έλα, έλα μην κοκκινίζεις μικρέ. χιχιχιχ

σ αγαπω είπε...

Νεφέλη μου...

καλο χειμώνα... μια ανασα και θα βγει.... που θα παεί..:)))

καλο απογευμα με φιλακια...

takis είπε...

Χειμώνας?
η καλύτερη εποχή, μετά το φθινόπωρο και την άνοιξη...

ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

Μην ακούω από τώρα "καλό χειμώνα" γιατί ξενερώνω...!!
Καλές οι χειμωνιάτικες λιακάδες αλλά σαν τις καλοκαιρινές τίποτα!
Δεν ξέρω σε ποιο πλανητη ζείτε ή αν εγώ είμαι η εξωγήινη αλλά σίγουρα μ'αρέσει που ζω το καλοκαίρι ακόμη μέσα κι έξω μου...
Φιλιά σε όλους και "καλο χειμώνα" σε όσους τον επιθυμούν ...

Ariadne είπε...

Καλό χειμώνα με πολλες ωραιες στιγμές.

nefelokokkugia είπε...

@Σ΄αγαπώ
Δεν βιάζομαι, καλό μου. Με περιμένουν όμορφα πράγματα.

@Takissss
Που είσαι εσύ βρε? Κοπάνα από του κυρίου Ασκαρδαμούλη?

@ΛΙΑΚΑΔΑ
Εγώ πάντα αγαπούσα το χείμωνα έξω και το καλοκαίρι μέσα μου.
Ιδανικό αλλά όχι πάντα εύκολο.

@Ariadne
Ευχαριστώ και καλώς ήρθες στης ξανθιάς.

Καλό βράδυ και πολλά φιλιά

Αθηνά... είπε...

Καλέ, καλώς ήλθατε!!! Που ήμανε τόσες μέρες και δεν το πήρα χαμπάρι! Καλό φθινόπωρο Νεφέλω μου!

nefelokokkugia είπε...

@Αθηνά
Ναι, ναι η ξανθιά επέστρεψε.
Καλό φθινόπωρο και σε σένα Αθηνούλα μου

Stella Fox είπε...

Που το βρήκες αυτό το βίντεο ρε κοπελιά?????? χαχαχαχαχα
Απίθανη, όπως πάντα!

nefelokokkugia είπε...

@Stella Fox
...κάπου το είχα δει παλιά και μου είχε κάτσει...χαχαχα είναι τέλειο, το ξέρω.
Γειά σου κοριτσάκι