Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2011

Τα ληγμένα στην κυρία


Σας έλειψα, το γνωρίζω.
Θα΄πρεπε να γράφω πιο συχνά βλακείες. 
Το ξέρω
Θα μου το συγχωρέσετε γιατί με λατρεύετε
...επίσης, το ξέρω.
Νταξ...μη βιαστείτε να με χαρακτηρίσετε "ξερόλα". 
Δεν είμαι. 
Κάποτε, παλιά, πίστευα ότι τα ξέρω όλα...μέχρι που έχασα σε  μια διαμάχη με τον εαυτό μου.


Μου λείπει λοιπόν ο καιρός, που ως σωστή ξανθιά, το μόνο που μ΄απασχολούσε ήταν αν κουνιούνται οι βάρκες στο λιμάνι
...πόσο γρήγορα μεγαλώνουν τα τεκνάκια και γίνονται άντρες
...αν ο Τρύφωνας, έχει ανακαλύψει ντεκαπάζ που δεν καίει τα εγκεφαλικά κύτταρα και γιατί η l'oreal, που αξίζει μόνο σε μένα,  κυκλοφορεί σε τέτοιες ποσότητες στα μαγαζιά? 
Έχουμε κρίση, μου είπαν. Να θυμηθώ να τους στείλω ένα email να με συγχωρήσουν που δεν τ΄αγοράζω όλα. 
Δεν βγαίνω μάναμ΄


Τέσπα, στο θέμα μας...
Αυτές τις μέρες, κλείνω ένα χρόνο ως blogger. 
Άνοιξα λογαριασμό για να μπορώ να σχολιάζω blog που διάβαζα. Κάποια απ΄αυτά, ακόμα και χρόνια. Ξεκίνησα να γράφω κατόπιν προτροπής του Constantine.
Μια παραμονή πρωτοχρονιάς, με ένα χωρισμό πολύ πρόσφατο, απογοητευμένη από πολλά. 
Δεν έλυσα τα προβληματά μου μέσω του blog, αλλά βρήκα ανθρώπους που τα άκουσαν και τα κατανόησαν. 
Απενοχοποίησα το ξανθό μου μυαλουδάκι και μέρα με τη μέρα κέρδισα την αγάπη. 
Την αγάπη για τη Νεφέλω. Που μου την στερούσα τόσα πολλά χρόνια...
Γνώρισα και θέλω να γνωρίσω ακόμα, πολλούς από εσάς που αντέχετε και διαβάζετε αυτά που γράφω. 
Έβαλα στο τριπάκι του blogging και άλλες ξανθιές, μη τυχόν και χαθεί το είδος από τη blogόσφαιρα και χάσει η Βενετιά, βελόνι (πάντα αναρρωτιόμουν αν αυτή η Βενετιά είναι ομοιοπαθής ξανθιά. Χάνω συνέχεια τα στριγκάκια μου, γμτ)
Τέσπα...
Συνεχίζοντας, στον απολογισμό της blogοχρονιάς, γνωρίζω ότι από το καλοκαίρι και μετά, διάφορα γεγονότα με έκαναν να σας παραμελήσω. Είτε με το να μην επισκέπτομαι συχνά τα blog σας, είτε με το να μην αφήνω σχόλια, είτε με το να αναρτώ τις μαλακιούλες μου, πολύ πιο αραιά.

Νταξ...τελειώνω...




Αυτό ήταν. Πάω να κοιμηθώ, γιατί άμα γίνομαι μελό χαλιέμαι. Χαλάει το μακιγιάζ δηλαδή και κάθε σωστή ξανθιά οφείλει να το προστατεύσει με τη δύναμη που της δίνει το photoshop. 

Σας φιλώ γλυκά και σας ευχαριστώ που είστε δίπλα μου. Κυριολεκτικά...



Note to myself: Έλα....κόψε το κλαψομούνισμα, γιατί σε κόβω ένα βήμα από τα σκληρά.

44 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

ΚΙ ΕΜΕΙΣ σ ευχαριστούμε βρε κουτό χχ

koulpa είπε...

xaxaxa είμαι ένας χαζοχαρούμενος κλαψιάρης.. να μας ζήσει το μπλογκιον σα τα ψηλά βουνά.. και να βρισκόμαστε και νασυμπαθιόμαστε.. :) :)
χαχαχα καλά το άσμα απύθμενον.. :) :)
καληνυχτούδιαααα :) :)

aizen999 είπε...

χρονια πολλα!!(κερνας ετσι? ;))

Αμερικλάνος είπε...

Μα τι κατάστασις είναι αυτή? Μήπως να βάλεις τεχνητή νοημοσύνη (το καστανό του κάστανου) μπας και α. πάψεις να χάνεις τα στριγκάκια, β. αρχίσεις να τα φοράς, και γ. αρχίσεις να τα χρησιμοποιείς? Άντε γιατί οι ξανθιές μέσα στη βλακεία σας πολύ πουριτανές μας βγήκατε :p

christina είπε...

μπραβο στον Constantine για την προτροπη του!!
να φτιαξουμε μια τουρτα να γιορτασουμε τα γενεθλια του βλογ σου (μην χασω εικαιρια εγω για γλυκο)!!!!
φιλια πολλα

marco είπε...

ξέρω λέξεις που κάνουν ρίμα, αλλά δεν τις λέω. ξανθιά ούσα δεν θα καταλάβεις μία. πφφφφφφφφφφ γυναίκες...

golden είπε...

Κόβουμε το κλαψομούνιασμα κι ουρλιάζετε κώλο μόνοοοοοοο .
Η αυριανή μέρα θα είναι καλύτερη .
Φιλιά στα μούτρα παλιοξανθιά !!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Δεν μένει παρά σαν άλλη ξανθιά να ευχηθώ πολλά ακομα χρόνια μπλογκινκ...
φιλιά καλημέρας

Venus on fire είπε...

Ξανθιά ,ξανθιά ,αλλά χαλάς την πιάτσα με το απίστευτο μυαλουδάκι σου.
Χρόνια πολλά για το μπλογκάκι σου και μια ευχή....να παραμείνεις για πολλά χρόνια εδώ κι ας μη γράφεις συχνά.
Πολλά φιλιά.

mahler76 είπε...

Νεφελώ μου γυναικάρα μου επέστρεψες!!! Ο Constantine μας έκανε ωραίο δώρο, αν και τώρα και ο ίδιος έχει χαθεί λίγο. Πολλά πολλά φιλάκιαααα

Fri είπε...

Καλέ πολύχρονη, πολύχρωμη, και με πολλές τρελές εμπνεύσεις!
Καλημέρες ζωγραφιστές :)

nefelokokkugia είπε...

@Ασωτούλης
Όπως πάντα, είσαι γλύκας Ασωτούλη.
Σμουτςςς πολλά

@Koulpa
Το άσμα είναι πχιοτικό, το ξέρω. Ελπίζω να αξιωθούμε να πιούμε έναν καφέ εγώ, εσύ και η κυρά Ζουζούνα. Σε βλέπω για το ψυχιατρείο μετά...

@Αizen
Ότι τραβάει η ψυχή σου μικρέ. Δώσε παραγγελιά

@Αμερικλανάκι
χμμμ...γιατί έχεις παράπονα από τις ξανθιές μάναμ΄? Υποψιάζομαι ότι κάποια σε πλήγωσε Αμερικλανάκι.
Σου ΄τάξε ξανθιά να αφήσει στριγκάκι στο σπίτι σου και σε κορόϊδεψε? Και κατηγορείς όλες εμάς ότι δεν τα χρησιμοποιούμε?
Απλά εσύ είσαι μεγάλος μάναμ΄και δε βγαίνω να στα δείξω.
Δε θα΄σαι και 27 τώρα πια...? Πφφφ...κωλόγερος.χοχοχοχ

@Christina
Φιλάκι και έλα να σε κεράσω την περίφημη τούρτα μου με παστουρμά.
Απλά υπέροχη...χχιχιιχ

nefelokokkugia είπε...

@Marco
Μπράβο βρε που ξέρεις λεξούλες? Που κάνουν ρίμα με τι...? Με το ξανθιά, το ψυχασθενής, το πφφφ...? χαχχα
Μη με απειλείς εμένα. Ακούς?
Φιλάκι doc μου

@Goldenaki
Τι πίνεις μάναμ΄και είσαι στην πρίζα αυτές τις μέρες? Εχω μάθει ότι απειλείς και άλλες. Σιγά σιγά θα βγάλεις και το αλυσοπρίονο και θα μας τεμαχίσεις. χοχοχοχ
Σμουτςςς πολλά και γλυκά

@Φούλη
Ευχαριστώ πολύ ξανθούλα. Καλημέρες και φιλιά και από μένα.

@Venus on fire
Πολύ καλά λόγια και με κάνεις και κοκκινίζω...
Έχω σκοπό να είμαι για καιρό εδώ γύρω
...κι αυτό είναι απειλή. χοχοχο

@Mahler μουυυ
Άντρα μουυυ, τρέλλα μου.
Για σένα, τα πάντα όλα, μάτια μου.
ΥΓ Να πετάξω μια μοσχαρίσια στα κάρβουνα, να στανιάρεις μάναμ΄?

@Fri
Που χάθηκες εσύ πατρίδα? Πολύχρωμα γλυκά φιλιά και από μένα.


Σας ευχαριστώ πολύ όλους. Είστε τα πιο γλυκά παιδάκια και το ξέρετε.
Καλημέρα

Αθηνά... είπε...

Εδώ τα καλά ληγμένααααα, εδώ τα καλά ληγμέναααααα!!! Πάρε καλέ Νεφέλω, από αυτά παίρνω κι εγώ και είδα καλυτέρευση. Λέμε τώρα...
Α και μη το ξεχάσω.
Γράφε όποτε θες, όσο θες.
Πήγαινε επισκέψεις όπου θες. Αν θες.
Αλλά μην τολμήσεις να το κλείσεις το μαγαζί τουλάχιστον για τα επόμενα 45-50 χρόνια.
Διότι θα ανέβω στην Τρίπολη και θα σε πιάσω από το μαλλί και δεν θα σου αφήσω ξανθιά τρίχα στο κεφάλι! (μα τι ευγενική που είμαι!)
Αυτό μας έλειπε τώρα, να μείνω μόνη με τον κουμπάρο μου και άντρα σου να γυρίζουμε σαν τις άδικες κατάρες στο διαδίκτυο.
Ουφ, τα είπα η γκριζομάλλα και ξαλάφρωσα!!!

ΥΓ.Χρόνια πολλά σου εύχομαι στο βλόγινγ καλό μου κορίτσι.
Φιλί.

AnD είπε...

Νεφέλω να σου ζήσει το μπλογκάκι σου και πάντα να νιώθεις εδώ οτι μπορείς να εκφράζεσαι ελεύθερα.
Προχωράμε και βλέπουμε οτι δεν είμαστε μόνοι. Μοιραόμαστε απόψεις κι εμπειρίες και γινόμαστε λίγο πιο πλούσιοι κάθε φορά.
Σε φιλώ!

nefelokokkugia είπε...

@Αθηνά
Κυρά κουμπάρα, παύλα αντροχωρίστρα. Ξέρω ότι έχω αφήσει τον Mahler μουυ στα καλύτερα χέρια.
Δεν έχω σκοπό να κλείσω το blog και ελπίζω ότι τώρα που θα λέιψω για λίγο θα έχω χρόνο να σας γράφω τις καθημερινές μου περιπέτειες στην ξενιτιά.
Φιλιά κουκλίτσα
ΥΓ Να δω ποτε θ΄αξιωθώ να σου στείλω μια πορτοκαλόπιτα.

@AnD
Ευχαριστώ για τις ευχές σου ΑnD μου.
Όντως, εδώ εκφράζω όλη την ξανθίλα του μυαλού μου...όπως δε μου επιτρέπεται να κάνω εκτός.
Φιλάκια πολλά

ria είπε...

χρόνια πολλά και καλά στην μπλογκόσφαιρα ξανθιά!

μάλλον καλά ακούγεσαι!

VAD είπε...

Χαθηκανε παλιοί,καλοί μπλογκεραιοι,αλλά προβάλλουν και καινούριοι και καλές φάσεις σαν το μπλογκάκι σου,κι ας ειναι και...ξανθές:)
Πολύχρονο!

koulpa είπε...

xaxaxa ανα 2 μπορούμε να τα καταφέρουμε.. μια κι εγώ βαράω μύγες πιά.. να συμπέσουμε κι οι 3 είναι πιό δύσκολο.. καθότι εργαζόμενο νιάτο η ζουζουνα μας.. :) :)
καλησπερούδιαααα :) :)

Gaurakos είπε...

Να το χαίρεσαι και να το προσέχεις. Έριξε καθόλου χιόνι προς τα πάνω, πατρίδα;

gnostosagnostos είπε...

βρε!....και τα χαπια τα βαφεις εσυ???
χαλανε δεν στο ειπανε!!!!
ρωτα και μενα που την εχω πατησει:P

εγινες ενος χρονου?
ελα να σε νταχτιριντισω στα γονατακια μου...:))

Raindrops είπε...

Νεφελ! να το χαίρεσαι,να΄σαι πάντα καλά & να μας γράφεις όποτε κ όσο θέλεις χχ

nefelokokkugia είπε...

@Ria
Μια χαρά είμαι Ρία μου. Το παλεύω μέρα με τη μέρα.
Ευχαριστώωω.
Φιλιάααα

@VAD
Χμ...έχω σκοπό να γίνω και εγώ κάποτε, ένας παλιός μπλογκεραίος.
Ευχαριστώ για τις ευχές.
Καλημέρα :)))

@Koulpa
Θα δούμε. Κάποτε θα καταφέρω να το κανονίσω, ελπίζω.
Μέχρι τότε, τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου.

@Gaurakos
Ευχαριστώ πατρίδα
Χιόνι? Εδώ είναι καλοκαίρι μάναμ΄.
Αν εξαιρέσεις κάτι μέρες με ψωφόκρυο, τις υπόλοιπες έχουμε λιακάδα. Μας λυπήθηκε ο θεός, κάνει όμορφες μέρες και γλυτώνουμε το πετρέλαιο.
Καλημέρεςςςς

@Γναγ
Αχ...αυτό που θα με νταχτιριντίσεις στα γονατάκια σου Γναγ μου...
Κόλαση όμως?
Μην ξεχνάμε επίσης ότι τον άλλο μήνα έχω γενέθλια,
είναι Χριστούγεννα,
Πρωτοχρονιά κλπ
...τέσπα, θα βρούμε κανά λόγο να με νταχτιριντίσεις.
Σμουτς πολλάαα, ναζιάρικα.

@Raindrops
Ευχαριστώ για τις ευχές, κοριτσάκι. Προσπαθώ να γράφω όσο μπορώ και κυρίως όποτε νιώθω την ανάγκη.
Χαίρομαι που πάντα είστε εδώ. Φιλάκια και καλημέρες

ΜΑΙΡΗ είπε...

Μάθημα πρώτον μια καθώς πρέπει ξανθιά δεν κοιμάται ποτέ βαμμένη, θα βάψεις το μαξιλάρι σου μάνα μου.
Αλλά στις ξανθιές όλα επιτρέπονται...
Επίσης απουσίες δεν βάζουμε ποτέ σε ξανθιές, τις κατανοούμε απόλυτα...
Πρώην ξανθιά έχω υπάρξει, πως να μην ξέρω τα υπέρ, κατά δεν υπάρχουν.
Τέλος χρόνια καλά για τα γενέθλια στο μπλοκάκι σου.Φιλιά

nefelokokkugia είπε...

@Mαίρη
Ευχαριστώ Μαίρη μου για την κατανόηση, τις ευχές καθώς και για τις συμβουλές ντεμακιγιάζ.χαχχα Αυτό πρέπει όντως να μάθω κάποτε να το εφαρμόζω. Τέσπα...
Χαίρομαι πολύ που πέρασες, πρώην ξανθούλα. Φιλιά νυσταγμένα.

Καληνύχτα σε όλους σας

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Eγώ απο τα σχόλια, κατάλαβα καλά πως γιορτάζει το μπλόγκ>?
Καταξάνθου εγώ...

και πουναι η τούρτα ρε ?

nefelokokkugia είπε...

@κυρά Ζουζούνα
Γιορτάζει, γιορτάζει
...αλλά πέρασε ο Κούλπα την ώρα που έβγαζα την τούρτα. Την πήρε και έφυγε...
θα φτιάξω άλλη, μη μου αγχώνεσαι. Φιλιάαα

mpampo είπε...

καλα μαρη δεν ντρεπεσε και κανεις
τουρτες?Με τετοια κριση? που βρηκες τα υλικα?
αλλα ξανθια εισαι, κατι θα δωκες στη μαυρη αγορα , και κατι θα πηρες
αλλα θα σε συνχωρησω σαν μεγαλτερη μικρασιατισσα μπαμπο, ΓΙΑ ΜΙΑ και μοναδικη φορα....ακους εκει τουρτα.

KitsosMitsos είπε...

Να τα εκατοστήσεις, λοιπόν. Ή είπα λίγα;

nefelokokkugia είπε...

@Μpampo
Τι πίνεις καλή μου? Σε πειράζει μωρό μου. Κόψτο το ρημάδι...χιχιχιχ
...και μου ζητάς και τούρτα μετά...

@KitsosMitsos
Αν αφορά τον αριθμό των αναρτήσεων...
πάει, τις περάσαμε.
Αν αφορα τα χρόνια μου...
κοντεύω.
Σε κάθε περίπτωση, ευχαριστώ έτσι κι αλλιώς dear KitsosMitsos...xixixi

the elf at bay είπε...

Κι ξανθιά κι κοντή· αυτό σε κάνει αξιολάτρευτη. Χρόνια πολλά κι εξακολούθησε να γράφεις.

nefelokokkugia είπε...

@Elf at bay
Είμαι,είμαι αξιολάτρευτη η ρουφιάνα. Και ναι, θα συνεχίσω να γράφω μέχρι να αυτοκτονήσει και ο τελευταίος αναγνώστης μου. Καλημέρες και φιλιά

Fri είπε...

Μωρέ χάθηκα για λίγο και ξανά εδώ. Τι να κάνω; Με έφαγαν το καλοκαίρι, τα ταξίδια και οι τεμπελιές :)

nefelokokkugia είπε...

@Fri
Μακάρι. Αν ειναι για βόλτες και τεμπελιές και να περνάς καλά, χαλάλι σου.

Καλημέρες και φιλιά

Ex Estrella είπε...

Να τα εκατοστήσεις λοιπόν κόρη ξανθή. Και όπως και στην ζωή έτσι και στα blog, καμιά φορά χανόμαστε, αλίμονο.

nefelokokkugia είπε...

@Ex Estrella
Nαι, καμιά φορά χανόμαστε...
Καλημέρα και φιλιά

Ειρήνη είπε...

nef μου, μπορεί να μη σχολιάζω, αλλά να το ξέρεις πως σε διαβάζω όποτε μπορώ. Ελπίζω να μείνεις στη μπλογκογειτονιά για πολλά, πολλά ακόμη χρόνια, ακόμα κι όταν τα μαλλάκια σου από ξανθά θα αρχίσουν να γκριζάρουν (ε, σε πολλαααααά χρόνια από τώρα είπαμε, οκ?)

nefelokokkugia είπε...

@Ειρήνη
Το ξέρω ότι με διαβάζετε αρκετοί κι ας μην αφήνετε σχόλια. Τι στο καλό τον έχω τον "ρουφιάνο" στο κάτω μέρος της σελίδας? Σας έχω φακελωμένους μάναμ΄.
Σοβαρά πάντως, ήρθα για να μείνω. Απλά περνάω φάση άρνησης και δεν μου βγαίνει να γράψω όλα αυτά που ζω τελευταία. Ίσως μια μέρα πάρω φόρα και τότε θα βαρεθείτε να διαβάζετε αναρτήσεις της ξανθιάς.
Φιλάκια γλυκά καλό μου

mahler76 είπε...

εγώ ακόμα σε περιμένω για καφέ μανίτσα μου.

nefelokokkugia είπε...

@Mahler μουυυ
Το ξέρω χαρά μου, αλλά όλο μπλέκω. Ευτυχώς σε όμορφες καταστάσεις. Αλλά θα τον πιούμε αργά ή γρήγορα τον καφέ μας. θέλω πολύ...
Καληνύχτα και φιλάκια πολλά

Stella Fox είπε...

φφφφφφφφφφ.....κι αφού έκανα μία ώρα να κατέβω το βουνό των σχολίων...
κατσε να παρω μια ανασα.....
να σου πω το εξης.
ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ! εμείς σ' ευχαριστούμε που γραφεις.
και εισαι ΑΛΗΘΙΝΗ.
ξερεις ποσο σπάνιο φαινομενο ειναι
να δειχνεις ό,τι εισαι, κι αισθάνεσαι ε?
Κeep Writing...Please.

nefelokokkugia είπε...

@Stella Fox
Πωωω...με κάνεις και κοκκινίζω. Γιατί είμαι και ντροπαλή θεά, τρομάρα μου. χιχιχιχ
Θα συνεχίσω να γράφω γι΄αυτο και κρατάω το blog ανοιχτό. Απλά χρειαζόμουν ένα διάλειμα.
Καλημέρα και φιλιά κοριτσάκι

Heliotypon είπε...

Ναι, ρε, σωστά τα λέει η Φοξούλα. Keep writing. Τι χάνεσαι εκεί στα ψηλά βουνά της νεφελοκοκκυγίας (αυτόν τον γλωσσοδέτη πού τον βρήκε ο Αρίστος;)!

nefelokokkugia είπε...

@Heliotypon
Όπως σας έχω, κατ΄επανάληψη απειλήσει, θα επανέλθω. Δεν είμαι έτοιμη να εγκατασταθώ μόνιμα στη Νεφελοκοκκυγία (φτου Αρίστο...είμαι και ξανθιά...) και να σας εγκαταλείψω.
Προς το παρόν απλά χαζεύω τη θέα από την πόλη μου προς τη γη και ονειρεύομαι.
Φιλάκια