Σάββατο, 5 Νοεμβρίου 2011

Οι φίλοι μου...


είναι παιδιά μπουμπούκια...
          


Ανίατη περίπτωση, πρώτη:
Στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε η Μπάμπω αποφάσισε να κατρακυλήσει στο βούρκο...
Να ξεφτιλιστεί... 
...καλή ώρα σα μια φίλη της
...γκουχ...γκουχ...
Νταξ, είναι κι αυτή μια ξανθιά, οπότε δείξτε κατανόηση.

Ή αλλιώς....
Μπορείτε να περάσετε από το blog της και να τα κάνετε και εκεί όλα πουτ@@να.



Δείξτε της αγάπες μου, πόσο σκληρός είναι ο κόσμος του blogging. 



Ανίατη περίπτωση, δεύτερη:
Ένας άλλος φίλος, ο Marco, γνωστό μπουμπούκι ήδη στον κόσμο του blogging, αποφάσισε να κάνει εκπομπή απόψε στο ραδιόφωνο. 

Νταξ...του ΄ταξα παστουρμαδόπιτα. 
Του΄ταξα πορτοκαλόπιτα. 
Του΄ταξα πενήντα ευρά,  αν δε  το κάνει.          
Μέχρι και στην Παναγιά τον έταξα, αλλά μάταια. 
Θα κάνει εκπομπή, λέει. 

Στις 23:00, λοιπόν τον ακούτε εδώ:
http://marcoradio.listen2myradio.com/

Αντιλαμβάνεστε ότι επιβάλεται να τον βρίσετε από το chat/shoutbox του σταθμού του. 
Να μάθει που μας κλείνει μέσα σαββατιάτικα...
....πφφφφφ






Είναι τρελλοί αυτοί οι φίλοι μου....???



22 σχόλια:

Αθηνά... είπε...

Εντάξει λοιπόν!
Πάω στης Μπάμπως να τα κάνω πουτάνα!
Φιλί.

nefelokokkugia είπε...

@Αθηνά
Εννοείται..δείξτης ποιά είναι η κουμπάρα μου, η κωλοπετσωμένη.
Να πας και από του Marco. Να μάθεις πως λειτουργεί το ραδιόφωνο βρε. χαχαχχα

koulpa είπε...

χαχαχαχα καλά η φωτο τρελό γέλιο.. :) :)
ας πάω κι εγώ στη μπαμπω να δω.. μας κίνησες την περιέργια :) :)
καληνυχτούδια.. :) :)

ria είπε...

αγάπα το φίλο σου με τα ελαττώματά του!!!

nefelokokkugia είπε...

@Koulpa & Ria
Παιδάκια καλησπέρα.
Να πάτε από της Μπάμπως και αν δεν βγείτε απόψε, ελάτε από του doc να του διαλύσουμε το μαγαζί.χιχιχι

aizen999 είπε...

εμενα οι φιλοι μου ειναι μαυρα πουλια -ασχετο- :P

nefelokokkugia είπε...

@Aizen
...εμένα είναι χαζοπούλια, αλλά δε το κάνω θέμα.
Kαλησπέρα μικρέ

christina είπε...

παω και εγω σιγα σιγα στης μπαμπως γιατι ειναι ειδικοτις μου να τα κανω @@@@@@@...θα περασω και απο τον marco!!!!καλο βραδυ

nefelokokkugia είπε...

@Christina
χαχαχα ..και να πας και να περάσεις.
Καλό βράδυ κοριτσάκι

gnostosagnostos είπε...

ελα και συ.....μεσα στην κριση βρισκομαστε.....μια χαρα ειναι!

nefelokokkugia είπε...

@Γναγ
Α ρε Γναγ...ρίχνεις γυροβολιές τώρα? χαχχαα (πόσο κακιά είμαι? χιχιχιχ)

ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

Ρε τι έχασα η γυναίκα που ήθελα και έξοδο Σάββατο βράδυ!!

Την Μπάμπω τουλάχιστον την προλαβαίνω... Ποτέ δεν είναι αργά για να τα κάνεις πουτάνα.

Γελω όμως και με την εικόνα...
Κάτι οι γατόφατσες κάτι το φοβερό αγγλικό συντακτικό (οne idiot friends)

Καλημέρες είπαμε???

nefelokokkugia είπε...

@Λιακάδα
Ναι, έχασες. Υπέροχα τραγουδάκια με ποτό και κουβεντούλα.Περάσαμε πολύ καλά. Ελπίζω να ξανακάνει εκπομπή και να είσαι εκεί.
Όσο για τη Μπάμπω...όρμα. χαχχαα
Kαλημέρα Λιακάδα μου.

Koueen είπε...

Από την Μπάμπω πέρασα, δυστυχώς το Μάρκο τον έχασα, αλλά το ρησπέκτ πάει στη φωτό με τα γατόνια! :)

golden είπε...

Μας φέρνεις φρέσκα blog , μας δίνεις και μουσικούλα .
ΕΓΩ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΡΗΜΑΔΟΠΑΣΤΟΥΡΜΑΔΟΠΙΤΑ όμως ακόμα να τη δοκιμάσω !!!!111!!!111!!
Καλημέρα και καλή βδομάδα !

nefelokokkugia είπε...

@Koueen
Kαλημέρα Koueen μου. Είδες? Τα καλύτερα σας έχω..χαχαχα

@Goldenaki
Καλό μου Goldenaki, τώρα τώρα στην ετοιμάζω. Όλο το σουκού φύλλο άνοιγα για την παστουρμαδόπιτά σου. χαχαα

Καλημέρες και φιλιά σε όλους

ΦΟΥΛΗ είπε...

Περίμενα όλη μέρα να δω λινκ στο Μάρκο αλλά ..... το έβαλε αργά και έχασα φτου..την επόμενη φορά ΘΕΛΩ να είμαι εκεί!
φιλιά πολλά, καλημέρα

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Να σ' πω κυρά Περπλί μου, τις αναγγελίες τις κάνει ο κόσμος νωρίτερα δυο τρεις μέρες.
εχουμε να κάνουμε πράγματα...το σαββατόβραδο..

Οχι πως θα το χάλαγα για πάρτη του τρελλογιατρού, αλλά λέμε τώρα!!!

nefelokokkugia είπε...

@Φούλη
Eίχε πολύ γέλιο. Φτιάξτε fan club ώστε ν΄αναγκαστεί να κάνει και δεύτερη εκπομπή.
Αααα...και να παίζει και Θώδη να του πείτε. Όχι όλο εκείνα τα ξένα τα ξενέρωτα του. χαχχαα

@Κυρά Ζουζούνα μου
Τ΄αποφάσισε τελευταία στιγμή. Φαντάσου ότι με πλήρωσε 500 ευρώ για να κανω ανάρτηση.
Νταξ...τι να ΄κάνα και εγώ?
...και πολύ χαίρομαι που είχατε να κάνετε κάτι καλύτερο το σαββατόβραδο.
Συνεχίστε έτσι...χιχιιχχ .

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Mουρλίατρος χρυσή μου τόγραψα.....
τι περιμένω....

ΜΑΙΡΗ είπε...

Καλημέρα χρυσό μου να χεις μια όμορφη Κυριακή σου εύχομαι.
Χάθηκες, αλλά αν είναι να περνάς καλά με τους φίλους χαλάλι σου, δεν θα σε χρεώσουμε κιόλας.
Φιλιά

nefelokokkugia είπε...

@κυρά Ζουζούνα
...τι να περιμένεις από μουρλίτρο χαρά μου? Να μας ρίξει στα χάπια, ίσως?

@Μαίρη
Καλημέρα...με μερικές μέρες καθυστέρηση. Κάνω ότι μπορώ για να περνάω καλά και αυτοί ότι μπορούν για να μην...
Φιλάκια πολλά