Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2011

Η ξανθιά φιλοσοφεί. Αμεεε


Τον παρακάτω πίνακα τον έφτιαξα με αφορμή... μια απειλή?
Μια ενθάρρυνση? Είναι μια ιστορία γι΄ άλλη ανάρτηση.

Γράφτηκε με την ελπίδα πάντως, ότι θα μάθω κάτι.
Θα μάθω πρώτα από όλα να αναγνωρίζω, τι θέλω. Τι ψάχνω να βρω, σε κάθε έναν υποψήφιο «άντρα της ζωής μου».
Ναι, μη γελάτε καθόλου. 39 χρόνια για να μάθω τι θέλω? Εσείς πιστεύετε ότι ξέρετε?
Πάσο, αγάπες μου
… ότι πείτε. 
Θυμηθείτε μόνο, ότι ουδέν λάθος αναγνωρίζεται μετά την απομάκρυνση από το blog.
Μόνο ξύλο…

Έχω κάνει κάμποσες αποτυχημένες επιλογές λοιπόν και ίσως κάνω και άλλες τόσες. Θα ΄θελα να μπορούσα να τις αναγνωρίζω, τουλάχιστον όσο είναι νωρίς.
Ανεβάζοντάς τον εδώ, αυτόν τον πίνακα, δεν έχω πια δικαιολογία να μην τον τσεκάρω από καιρό σε καιρό. Άσχετα αν θα το κάνω για τον ίδιο ή για διαφορετικούς άντρες. 
Εννοείται πως έχει ακόμα πολύ δουλειά. Θα αλλάξουν οι θέσεις και θα προστεθούν κι άλλες επιθυμίες μου, ίσως…
αλλά είχα μεγάλη ανάγκη να τον ανεβάσω σήμερα, οπότε…
Ορίστε:
       

Συναίσθημα

          19.Να μη νιώθω ότι μου κάνει χάρη,  όταν μου κάνει χατήρια
          18.Να μου κάνει εκπλήξεις χωρίς να χρειάζεται να τον κατευθύνω και να χαίρεται με τις δικές μου.
          17.Να νιώθει περήφανος για μένα, αλλά να μη με κυκλοφορεί ως τρόπαιο.
          16.Να ξέρει ότι δε θα μπορώ να τον ακολουθώ πάντα στις οικονομικές επιλογές του. Να μην με κάνει να νιώθω αποτυχημένη,  γι΄αυτό.
          15.Nα μη βαριέμαι μαζί του, αλλά να   νιώθω και ασφάλεια.
          14.Ν΄αγαπάει τα δάκρυά μου, όσο και το χαμόγελό μου. 
          13.Να καταλάβει ότι έχω ανοιχτές πληγές,  ότι δεν είναι σίγουρο ότι μπορώ να τις κλείσω όλες και ότι κάποιες τις έχω τόσα χρόνια που πια τις θεωρώ μέρος της προσωπικότητάς μου.
          12.Να ξέρει ότι  είμαι δυνατή, αλλά να μη με βάζει στη διαδικασία να το αποδεικνύω συνεχώς.
          11.Να αγαπάει το μικρό παιδί μέσα μου και να μη το κοροϊδεύει όταν αυτό θέλει να βγει και να παίξει.
          10.Να καταλάβει ότι το να είμαι ξανθιά στην προσωπική μου ζωή ήταν απλά ο μοναδικός τρόπος που ήξερα για να κρατάω ανθρώπους κοντά μου.
          9.Να καταλαβαίνει ότι οι φόβοι μου   και οι ανασφάλειές μου δε χάνονται από τη μια μέρα στην άλλη.
          8.Να ξέρει ότι σε περιόδους που τρώω πολύ, χορταίνω την ψυχή μου και όχι το κορμί μου.
          7.Να καταλάβει ότι είμαι εγκρατής στις εκδηλώσεις της χαράς μου και όχι σνομπ.
          6.Να μου κρατήσει το χέρι ακόμα κι   όταν κατρακυλάω στα ίδια λάθη.
          5.Να δεχτεί ότι έχω ανάγκη να ικανοποιώ τη ματαιοδοξία μου.
      4.Να νιώθω ότι με θαυμάζει και να μου το δείχνει. Να με κάνει να νιώθω ποθητή ως γυναίκα.
          3.Να καταλάβει ότι θέλω πολλά, αλλά φοβάμαι να ζητήσω οτιδήποτε. Να μην τρομάξει όταν βάλω τα κλάματα αν κάνει το λάθος να μου χαρίσει  ένα δώρο.
          2Να μην νιώθω υποχρέωση που είναι δίπλα μου. Να μην ψάχνω να βρω την παγίδα πίσω από την αγάπη του.
          1.Να με κάνει να θέλω να γίνομαι καλύτερη, σε όλα. Να του αρέσει που θέλω  ν΄αγαπήσω ξανά εμένα.














































Λογική

1.Να σέβεται τα παιδιά μου και τις προηγούμενες επιλογές μου.
          2.Να χαμογελάει όταν με βλέπει.
          3.Να μη μου λέει ψέματα.
          4.Να έχει χιούμορ και ν΄αντιλαμβάνεται το δικό μου.
          5.Να είναι καλός στο σεξ. Να του αρέσει να είναι σκληρός, αλλά να μη φοβάται να γίνει τρυφερός. Να μπορεί να μου ζητάει αυτά που θέλει.
          6.Να με ακούει όταν μιλάω (ή δε μιλάω) και να μου μιλάει. Για όλα. Να  ζητάει τη γνώμη μου γι΄αυτά που τον απασχολούν. Να μη χρησιμοποιεί συνεχώς τη δικαιολογία "δε το σκέφτηκα".
          7.Να είναι ευπαρουσίαστος και κόσμιος.
          8.Να είναι μορφωμένος αλλά όχι ξερόλας. Να μη φοβάται να πει ότι κάτι δεν το γνωρίζει. Θα είναι χειρότερα αν και όταν το καταλάβω.
          9.Να ξέρει να φέρεται ανάλογα την περίσταση.
          10.Να με κάνει να νιώθω ασφάλεια.
          11.Να μην είναι πολύ ντροπαλός.
          12.Να είναι οικονομικά αυτάρκης.
          13.Να μην είναι δήθεν.
          14.Να είναι εκδηλωτικός.
          15.Να καταλαβαίνει τη διαφορά ανάμεσα στη γυναίκα-μάνα και τη γυναίκα-ερωμένη και να κατανοεί  ότι εγώ φέρω και τους δύο ρόλους.
          16.Να μη φοβάται όταν μιλώ για «δύσκολα» θέματα και να μ΄αφήνει να εκφράζομαι ελεύθερα χωρίς να ντρέπεται για μένα.
          17.Να είμαι ελεύθερη αλλά να ξέρω ότι θέλει να με «ελέγχει», παράλληλα.
          18.Να του αρέσει να είμαι όμορφη και περιποιημένη, αλλά να μην με κρίνει υποτιμητικά όταν δεν μπορώ να είμαι.
          19.Να μη ξεσπά τα νεύρα του πάνω μου με φωνές και απειλές.
          20Να μη με χτυπήσει. ΠΟΤΕ.












































































































ΥΓ. Το πόσο κλάμα έχει ρίξει η ξανθιά πάνω από τον πίνακα, δεν το φαντάζεστε.
Tόνοι χαμένου makeup πάνω στο πληκτρολόγιο. Με αφορμή αυτό, συνειδητοποίησα πόσο πεζή είναι η εποχή που ζούμε
…αντί να ποτίζω σελίδες με δάκρυα, κινδύνευσα από βραχυκύκλωμα.
Πφφφφ …χαζή ρομαντική ξανθιά.

ΥΓ.2  Θεωρητικά, ο πίνακας διαβάζεται από το κέντρο προς τα έξω. Φανταστείτε ότι αποτελείται από πολλούς ομόκεντρους κύκλους με τα πλέον απαραίτητα χαρακτηριστικά κοντά στο κέντρο του. Όσο περισσότερα χαρακτηριστικά/κύκλους συγκεντρώνει ο υποψήφιος, τόσο πιο ιδανική, θεωρητικά, η κατάσταση.

ΥΓ. 3 Ένα βήμα ήμουν από το να καφρίσω τα χαρακτηριστικά που αναφέρω στον πίνακα, αλλά δε το έκανα. Άλλη φορά θα σας κάνω να γελάσετε. Το υπόσχομαι…

Σας φιλώ γλυκά…




39 σχόλια:

aizen999 είπε...

μακαρι να βρεις αυτον που θες :)

και αν μου πεις ποιος με χτυπησε θα μαζεψω ολη την γκει κοινοτητα και θα του ανοιξουμε κι αλλες τρυπες στον κωλο με τα τακουνια μας :)

Αμερικλάνος είπε...

Συγγνώμη, το να μη σε χτυπήσει... ΠΟΤΕ, είναι τελευταίο?? Πας καλά μάνα μου????

aizen999 είπε...

ασχετο,αν μου πεις ποιος ΣΕ χτυπησε εννοουσα.
κι αμερικλανε,μαλλον ακριβως επειδη ειναι σημαντικο του κρατησε την τελευταια θεση-καποιοι ανθρωποι το κανουν αυτο :P

nefelokokkugia είπε...

@Αizenάκο
Ευτυχώς, δε θα χρειαστεί να παρέμβεις Αιζενάκο. Έγινε παρεξήγηση. Δε με χτύπησε ποτέ κανείς(αν και πολύ θα ΄θελα να δω αυτό που περιγράφεις). Είσαι απίστευτο πλάσμα, το ξέρεις.

@Αμερικλανάκι
Αχμμμ...αν διάβαζες σωστά, γράφω κάπου ότι η σειρά των επιθυμιών μου, θ΄αλλάξει. Ένας πρόχειρος κατάλογος είναι αυτός μάναμ΄
Θεωρώ απίστευτα σημαντικό να μη σηκώσει ποτέ κανείς χέρι πάνω μου, γι΄αυτό ακριβώς το έχω τελευταίο. Γιατί απλά δεν θεωρώ ότι θα επιτρέψω ποτέ σε κάποιον (με τον τρόπο μου) να το κάνει. Εξάλλου θα είναι ίσως, το τελευταίο πράγμα που θα κάνει. Κρίμα δεν είναι?

Καλημέρες και φιλιά παιδάκια

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ξέρω ένα ρεμάλι τρυφερό...
Δεν μπορώ να σου δώσω εγγύηση για όλα ..το βασικό είναι πως δεν είναι "μαμάκιας"!

Αντε καλά συμπεθεριά!!!!

Φιλιά από τη πεθερά!

ria είπε...

συναισθηματικά φιλενάδα, ψαχνεις τη μάνα σου. λογικά πάλι ένα προβληματάκι το έχεις. ψάχνεις ένα ιδανικό άτομο που δεν υπάρχει ούτε σε χαρακτήρα βιβλίου.

παρντόν, αλλά αυτή είναι η εικόνα που εισέπραξα διαβάζοντάς τα.

τζάμπα το κλάμα. δεν αξίζει να κλαις για κανέναν!

ampelofilosofies είπε...

Καλημέρα!
Το συναισθηματικό κομμάτι είναι προσωπικό σου καθαρά και μπορεί να έχει όποια σειρά θέλεις. Στο κομμάτι της λογικής, ως άντρας, θα σταθώ στο πρώτο και στο τελευταίο μιας και ξέρω κάτι τσάμπα μάγκες που ασκούν τον αντρισμό τους σε γυναίκες και παιδιά κι ακόμα χειρότερα σε εγκύους γυναίκες και μετά το παίζουν και θύματα!!! Κυκλοφορούν ανάμεσα μας και το δουλεύουν καλά το "παραμύθι". Είναι πολύ σπουδαίο ότι εκτός από μάνα είσαι και γυναίκα που απαιτείς και καλά κάνεις. Μην κατεβάζεις τον πήχη για κανέναν ούτε καν για σένα γιατί μετά θα το μετανιώσεις!!!

Υ.Γ. Το παλικάρι που σου προτείνουν, που δεν είναι μαμάκιας, να το πάρεις χωρίς δεύτερη σκέψη!!! Κελεπούρι!

ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

Κλάμα για τον υπέροχο αυτό κατάλογο?
Jamais!
Ενα χαμόγελο μόνο έσταξα... πόσο πολύ μοιάζουμε...
Συμφωνώ σε όλα με μόνη εξαίρεση το "αριστερό" 7... μιας και είμαι πολύ έντονη στις εκδηλώσεις χαράς μου... χοροπηδάει σαν κατσίκι το κριάρι τούτο.

Υ.Γ. Τη συνταγή για το στρούντελ τη θέλεις ακόμα?

golden είπε...

Χαίρομαι που μας έγραψες μετά από τόσο καιρό .
Ανάρτηση ντε .
Και απαντάω με μια μεγάλη σιωπή , τις απόψεις μου τις ξέρεις φαντάζομαι .
Σε φιλώ γλυκά ξανθούλα !!

christina είπε...

εάν βρεις κάποιον που να τα πληρεί όλα αυτά σε ικετεύω να μου κρατήσεις και εμένα έναν....
μην στεναχωριέσαι και μην προβληματίζεσαι,όλα θα έρθουν εκεί που δεν το περιμένεις,μπορεί να σου ακούγεται κλισέ αλλά έτσι είναι.
Καλημέρες και πολλά φιλιά.
Να μας γράφεις πιο συχνά!

mahler76 είπε...

και βρήκες άλλον εκτός από εμένα να πληρεί τις προϋποθέσεις??? Καλημέρα Νεφελό μουυυυυυ

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Που είσαι μαρή και φιλοσοφείς. εδώ γίνονται πράμματα και θάμματα και εσύ.... ψάχνεις τον ιδανικό.

Τον ιδανικό τον κάνουμε μόνοι μας μετά απο έτη συμβίωσης.


Σιγά μην διαβάσω το κατεβατό και με μικρά γραμματάκια.


Αει φιλιά και γράψε νεά σου. Σε πεθύμησα μαρή!!!

Fri είπε...

Βλέπω πως ανέβασες τον πίνακα και ανέβηκε και η ζήτησή σου! ;-)
Μην τα απορρίψεις έτσι χωρίς σκέψη τα παιδιά, ειδικά εκείνον που δεν είναι μαμάκιας :-Ρ

AnD είπε...

Μια χαρά σε βρίσκω βρε Νεφέλω. Αυτά που ζητάς είναι εφικτά αλλά μετά από ένα σημαντικό βήμα: Πρώτα πρέπει να δεις ως τέτοιο τον εαυτό σου. Ως έναν άνθρωπο που μπορεί να δικαιούται όλα αυτά.
Και μη χτυπάς τον εαυτό σου. ΠΟΤΕ!

Κι ένας καλός γαμπρός είδα πως έφτασε ήδη από τη γιαγιά μας.
Άντε πάλι!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Δε ζητάς παράλογα ρε κούκλα συμφωνώ σε όλα ,εχω μερικά να προσθέσω μα άστο να πάει στο διάολο!!!
μη χάνεσαι κοριτσάρα

bLoGirL είπε...

δεν είμαι η μόνη τελικά με λάθος επιλογές! ουφφ.... ανακουφίστηκα!
με το καλό όλα

Αθηνά... είπε...

Ε, καλά, δεν ζητάς και πολλά.
Μα να σε ρωτήσω κάτι;
Δεν σου φτάνει ο κουμπάρος Μάλερ και ψάχνεις άλλον;
Καλησπέρα Νεφέλω!

Coula είπε...

Σα πολλά τους εβαλες....και τους μπλοκαρες παλι!

Μαρη αυτοι δε παίρνουν μπρος...
χαμενα κορμια ολοι!!!

Καλά Χριστούγεννααα

nefelokokkugia είπε...

@Γιαγιά Αντιγόνη
Τι να πω? Στα είπα και στο mail. Αυτό είναι μεγάλη τιμή για μένα. Το εννοώ.
Και είμαι σίγουρη ότι και μόνο που είναι γιος σου, θα είναι αστέρι….

@Ρία
Συναισθηματικά, έχω πολλά θέματα καλή μου Ρια, αλλά πάλι…ποιος δεν έχει?
Ναι, ψάχνω το ιδανικό για μένα. Ή έστω, το κοντινότερο στο ιδανικό. Μου αξίζει.
Και δεν κλαίω για κάποιον χαρά μου, έκλαψα όμως για τον «χαμένο» καιρό που δεν απαίτησα αυτό που επιθυμούσα. Αλλά δε θα το κάνω πια.
Κολυμπάμε, κολυμπάμε…χιχιχιιχ

@ampelofilosofies
Καλώς ήρθες στης ξανθιάς. Ωραίο νικ έχεις διαλέξει. Αυτοσαρκαζόμαστε…?
Λοιπόν, έχεις απόλυτο δίκιο. Όπως έγραψα παραπάνω τα περισσότερα χαρακτηριστικά είναι με τυχαία σειρά. Θα μπουν σε κάποια θέση, αλλά θέλει δουλειά ακόμα.
Βέβαια το πρώτο, που αφορά το σεβασμό της οικογένειάς μου και των επιλογών μου, είναι σε θέση αδιαπραγμάτευτη. Γιατί εγώ πάω πακέτο με τα μικρά μου και γιατί αν κάποιος δεν σεβαστεί παλαιότερες επιλογές μου, δεν σέβεται εμένα ως προσωπικότητα. Αυτό δε σημαίνει ότι δε θέλω να μου επισημάνει τυχόν λάθη, αλλά σε καμία περίπτωση να τα χρησιμοποιεί για να με μειώσει (καλά, μη φαντάζεσαι ότι έχω κάνει και κάτι φοβερό. Ακούστηκε κάπως αυτό που έγραψα εεε? Χαχαχα)
Όσο για το ξύλο, δες παραπάνω την απάντησή μου στο Αμερικλανάκι. Έχεις δίκιο πάντως ότι κυκλοφορούν κάτι τζάμπα μάγκες εκεί έξω, που δυστυχώς δε βρέθηκε κανείς να τους βάλει στη θέση τους.
ΥΓ. Λες να το πάρω το παλικάρι εε? Χμ…. άσε με λίγο να το σκεφτώ γιατί έχω και πολλές προσφορές η ξανθιά. Χαχαχαχαχα

nefelokokkugia είπε...

@Λιακάδα
Γλυκιά μου Λιακάδα, να μην ξαναγράφω τα ίδια. Δες παραπάνω. Όσο για το χαμόγελο….αααα..έχω το πλέον χαζοχαρούμενο του κόσμου, αυτή την εποχή.
Να κανονίσουμε βόλτα σε τραμπολίνο οι ξανθιές να βγάλουμε τ΄άχτι μας, σε χοροπηδητά. Θες?
ΥΓ. Και εννοείται πως θέλω πολύ τη συνταγή για το στρούντελ. Στείλε την στο mail μου, όποτε μπορείς. Ευχαριστώωω

@Golden
Είπα να κάνω ένα δραματικό comeback, η ξανθιά. Γνωρίζω πολλές από τις απόψεις σου, αλλά παραείναι βρε Golden ακραίες, για τα γούστα μου, κάποιες απ΄αυτές. Το αλυσοπρίονο π.χ. δεν είναι ιδανικός τρόπος να λύνεις διαφορές σε μια σχέση. Όχιιιι, δεν είναι…χαχχαχα

@Christina
Μάλιστα. Θα τον φάτε εδώ ή να τον τυλίξω για το σπίτι?
Πάντως, με παρεξηγήσατε πολλοί εδώ μέσα. Δε στενοχωριέμαι καθόλου πια. Ίσα ίσα χαίρομαι που βάζω σε μια σειρά τις σκέψεις μου, γιατί αυτός ο χρόνος παραήταν ζόρικος. Ναι, θα προσπαθήσω να είμαι συνεπής στην καταγραφή των ιστοριών της ξανθιάς. Εσείς να δω πόσα θ΄αντέξετε ακόμα….? Χιχιχιχ

@Mahler μουυυυ
Εδώ είσαι….?
Αχ, δε θα ήσουν ταξίδι για έξι μήνες στη Σιβηρία, εκεί που δεν πιάνει δίκτυο?
Δεν βρήκα άλλον μωρό μου,
Άντρα μου ατελείωτε…
απλά….
να….
κοίτα….
όχι….
δεν…
Βρε χαζούλι…έχω εγώ μάτια γι΄αλλον?
Να ρίξω μια μοσχαρίσια στα κάρβουνα να δυναμώσεις άντρα μου ατελείωτε?

nefelokokkugia είπε...

@Kυρά Ζουζούνα μου
Τι γίνεται καλέ? Τι έχασα πάλι η αποσυντονισμένη ξανθιά?
Εγώ, που λες, δυσκολεύομαι να φτιάξω ένα στρούντελ κυρά Ζουζούνα μου, άντρα θα διαμορφώσω?
Άσε με, θα πάρω έναν έτοιμο, δε βγαίνω μάναμ΄ για πειράματα. Βαριέμαι κιόλας…
Αύριο το πρωί με ησυχία, θα σου στείλω mail. Να΄χεις το νου σου. Χαχχαχα

@Fri
Είδες? Η αλήθεια είναι πως δεν έψαχνα άντρα, αλλά πάλι…από εκεί που δεν το περιμένεις σου΄ρχονται. Μετράω λοιπόν ακόμα μία θετική ψήφο στην πρόταση της Γιαγιάς.
Μέχρι να ανεβάσω άλλη ανάρτηση με βλέπω να πηγαίνω να αγοράσω μονόπτερο και να τον ζητάω σε γάμο.
Ουπς, λάθος…
Αυτός θ΄αγοράσει μονόπετρο ή…εγώ?
Αχ, ξαναματαμπερδεύτηκα.
Ας πάρω γλυκά...χιχιχιχ

@AnD
Διαβασμένη σε βρίσκω γλυκιά μου ΑnD.
Έχεις απόλυτο δίκιο. Είναι η λογική σειρά.
Απλά το πρώτο βήμα, δεν μπορεί να γίνει ανάρτηση. Δεν είναι πάντως εύκολο να μη χτυπάς τον εαυτό σου και ξέρω ότι με καταλαβαίνουν όλοι αυτοί που το έχουν κάνει ή το κάνουν ακόμα.
Και…μετράω ακόμα μία θετική ψήφο για το παλικάρι της Γιαγιάς. Χμμμ..

@Φούλη
Το ξέρω ότι είναι λογικά, καλή μου Φούλη. Δύσκολο απλά, να τα βρεις όλα.
Αλλά πάλι δεν είναι και απαραίτητο. Η λογική είναι, ότι πρέπει να συγκεντρώνει αρκετά χαρακτηριστικά, ώστε να με ικανοποιεί την δεδομένη στιγμή της ζωής μου.
Νταξ, είναι ένας χάρτης που έπρεπε να φτιάξω πριν 20 χρόνια αλλά…

nefelokokkugia είπε...

@bLoGirL
Καλώς ήρθες κοριτσάκι στης ξανθιάς
και όχιιιιιιιι, δεν είσαι η μόνη με λάθος επιλογές. Όποιον και να ρωτήσεις το ίδιο θα σου πει. Αν το παραδεχτεί…
Ευχαριστώ για την ευχή σου.

@Αθηνά
Ξέχασα να βάλω και ένα κιλό παγωτό στη λίστα, βρε Αθηνούλα.
Δεν πετάγεσαι μέχρι τον ιταλό και έρχομαι…χιχχιχι
Όσο για τον Μahler μουυυυ, έχω κουμπάρα και τον φροντίζει.
Άντε, μην τ΄ανοίξω…μέρες που είναι και κολαστώ….

@Coula
Εσύ τι κάνεις μάναμ΄ ??
Είσαι και εκπαιδευτικός.
Βάλτους σε μια σειρά να καταλάβουν τι λέω. Κάτσε μόνο να ξεμπλοκάρω εγώ πρώτα και μετά συμμαζεύουμε κι αυτούς.
Καλά Χριστούγεννα και σε σένα κοριτσάκι

Αθηνά... είπε...

@nefelokokkugia
Χμ, να υποθέσω ότι λες τον Ιταλό με τα παγωτά στο Ναύπλιο;
Άντε, άμα είναι πετάγομαι και σε περιμένω!

Georgina Kassavetes είπε...

Γράφω εδω κι ας μη διάβασα τον πίνακα όλόκληρο...θα 'ρχομαι με σκονάκι εδω...ρε φιλενάδα αυτός που περιμένεις θα ρθει θα ΄ρθει! Κοιτα να ευχεσαι να μην έρθει αυτός που παραγγέλνεις γιατί θα τα φτιάξεις με εξωγήϊνο! Ευχές!

Lali είπε...

Δώσε τις οδηγίες χρήσεως απ την αρχή, βρε κοριτσάρα..λάθος τον διάβασα!

Περα απ την πλάκα, εκεινο το περι δύναμης που δε χρειαζεται ν' αποδεικνύεις συνέχεια με συγκλόνισε. Μακάρι να βρεις αυτό που ψάχνεις - να η ευχή μου για τη νέα χρονια. φιλιά.

nefelokokkugia είπε...

@ΚουμπαροΑθηνούλα
Γιεπ, αυτό. Φέρε κάνα κιλό για την καθεμία μας
....ή είναι λίγο?

@Georgina Kassavetes
Καλώς ήρθες κοριτσάκι. Πάρε χαρτί και μολύβι και έλα να κάνουμε μαζί σκονάκι. Να το συμβουλευόμαστε στα δύσκολα. Και ναι, όλα θα έρθουν όπως μας αξίζουν...κι ας είναι και εξωγήινα, βρε. Σάμπως εγώ τι είμαι ώρες ώρες? χαχχααχχ

@Lali
Αρίθμησα τις επιθυμίες μου ακριβώς για να κατανοήσετε τη σειρά που πρέπει να διαβάζονται. Από το κέντρο προς τα έξω, σε ένα νοητό κύκλο. Και βέβαια στα τεταρτημόρια που περισσεύουν μπορείτε να προσθέσετε κατηγορίες εξίσου σημαντικές για τον καθένα σας. Κάποιος μπορεί να θέλει να γράψει μια ολόκληρη κατηγορία με χαρακτηριστικά, που αφορούν το σεξ, για παράδειγμα ή τη σχέση του άλλου με τα λεφτά π.χ.

Ευχαριστώ για τις ευχές σας. Καλημέρες και πολλά φιλάκια :))))

Lali είπε...

Για ξανθιά με εντυπωσίασες! Και στο λέει αυτό μια κοκκινομάλλα, οπότε να ληφθεί σοβαρά υπόψη!

nefelokokkugia είπε...

@Lali
χαχαχα να΄σαι καλά κοριτσάκι. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Καλημέρα

Fri είπε...

Εσύ πήγαινε εκεί ένα κομμωτήριο, πάρε καλού κακού ένα φόρεμα κι άσε να πάρει το παιδί το μονόπετρο. Άλλωστε πως θα τον παντρευτεις; Με άδεια χέρια; :Ρ

ασωτος γιος είπε...

όταν φιλοσοφείς μεις σκάμε χάχα
καλα Χριστούγεννα ξανθιά μελοδραματική γκόμενα

nefelokokkugia είπε...

@Fri
Αααα ώστε αυτός θ΄αγοράσει το μονόπετρο?
Νταξ, γιατί είχα μπερδευτεί μάναμ΄.
Πάω να στείλω mail στη Γιαγιά Αντιγόνη να προλάβουμε τα μαγαζιά :))))

@Ασωτος γιος
...κάτι είναι κι αυτό :))) Σας λείπει η γκρίνια? Δε νομίζω.
Καλά Χριστούγεννα και σε σένα Ασωτούλη

gnostosagnostos είπε...

Πολλα ζητάς ρε συ....
παρα πολλα...
εγω ζητάω μόνο έναν καλο κωλο και βυζι και πάλι δυσκολευομαι....

nefelokokkugia είπε...

@Γναγ
Ζητάω ανάλογα αυτών που προσφέρω. Όταν ξέρω τι μπορώ να προσφέρω λοιπόν, είναι λογικό να ζητάω και τ΄ανάλογα. Αλλιώς ξυπνάς ένα πρωί και νιώθεις τρελός μαλάκας.
Το έκανα...
δε θα ξαναπάρω.
Καλημέρα όμορφε.

Αθηνά... είπε...

Να τα πούμε;

Η ερώτηση είναι ρητορική, έτσι κι αλλιώς είμαστε αποφασισμένοι να τα πούμε!

http://www.youtube.com/watch?v=rJcJbVBwREc

Καλά Χριστούγεννα!

Αθηνά, mitsopd, Μαρίνα Ζέας…

ΜΑΙΡΗ είπε...

Ξανθιά φίλη μου, χρόνια πολλά με υγεία.
Θα χαρούμε να μας επισκεφτείς στο ομαδικό μας ιστολόγιο που είναι το
http://ohifront.wordpress.com/

Καλά Χριστούγεννα!

mahler76 είπε...

Νεφελώ μου καλά Χριστούγεννααααα. Α και με την μπριζόλα μου κάνε και καμιά πατατούλα μην πάει ξεροσφύρι χιχιχι. Να περάσεις τέλεια τις γιορτές.

ria είπε...

χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη!
να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και ότι επιθυμείς ξανθιά φιλενάδα!

Αθηνά... είπε...

Ήρθα τις προάλλες δια να ευχηθώ δια το νέον έτος, αλλά ήτο αδύνατον να συνδεθώ.
Τώρα όμως τα κατάφερα!
Οπότε έστω και ετεροχρονισμένα εύχομαι το νέον έτος να είναι με υγεία, προσωπική ευτυχία και επαγγελματική επιτυχία.
Και να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!

nefelokokkugia είπε...

@Αθηνά, @Μαίρη, @Mahler μουυ. @Ria
Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας και αντεύχομαι, έστω και καθυστερημένα. Φιλιά πολλά και χαμόγελα :))