Σάββατο, 8 Οκτωβρίου 2011

Χούντα είναι, θα περάσει...V







Zωή σε λόγου μας...

17 σχόλια:

marco είπε...

Stay Hungry Stay Foolish

ασωτος γιος είπε...

τη λεξη τσιπα ,δεν την ξερει το γιωργακι, γιατι αν την ηξερε δε κανε tweet για το θανατο του Τζομπς, ενω η χωρα περναει τη χειροτερη κριση των τελευταιων 30 χρονων
εξαιτιας του!

jo.. είπε...

εμενα παλι, μου βγαζει αναμεικτα συναισθηματα το τρελο, χαμογελαστο
αγορι..ειναι απο τα παιδια που...
αν τα δειρεις..θα κλαψουν,
αν τα γ@..σεις,θα θελουν κιαλλο,
αν τα αφησεις..θα συνεχισουν τις μαλακιες..
ξερω'γω?μπερδευτηκα!!την καλησπερα μου!

gnostosagnostos είπε...

Έχουμε τα μεγαλύτερο μυαλό του κόσμου και δεν το ήξερα;

Coula είπε...

Καλά θα ήταν να ηταν χούντα...εδω μιλάμε για τη κυριαρχια του διαβολου!

spacefreak είπε...

Μια μέρα ο νεοφιλελευθερισμός θ αναγνωριστεί ως no.1 έγκλημα κατά της ανθρωπότητας, θα τα πούμε τότε. Αυτά δε παραγράφονται...

koulpa είπε...

επανήλθα δρυμήτερος.. :) :)
μάλλον πρέπει να αυτοσχεδιάσουμε.. αν δε καταλάβουμε.. θα περάσουν πάλι αβρόσι ποσί.. κι εγώ θέλω να βραχούν τα πόδια τους.. και να έιναι κρεμασμένοι ανάποδα.. :) :)
καλησπερούδιαααα :) :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Όχι χούντα αγάπη μου,αυτό είναι3 ράιχ γ@μισι και στρατιωτικό περίπατο....
και τσούζι πολύ γαμωτα,αλλά δείχνει να μας αρέσει 2 χρόνια τώρα!!

mahler76 είπε...

δεν ξέρω ποιος το έφτιαξε αλλά είναι κορυφαίο!!!

Μaya είπε...

μετα την τουρκοκρατία,
ξεκινά η τροϊκοκρατία...
ουτε 200 χρονια δεν συμπληρώθηκαν...

ria είπε...

και πεινασμένοι θα μείνουμε, και ηλίθιοι υπήρξαμε που τον πιστέψαμε.

δίκιο είχε ο μακαρίτης ο τζομπς!

Αθηνά... είπε...

Άψογη δουλειά η φωτό!
Τα φιλιά μου!

Αμερικλάνος είπε...

Από τη φωτογραφία κάτι λείπει, κάτι λείπει... Α! Το κωλοδάχτυλο! ή αυτό εννοείται?

ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

Mμμμ... δε βλέπουμε φως...
Οχι τουλάχιστον σε τούτη την ενσάρκωση... Και στην επόμενη θέλω να είμαι δελφίνι... :-p

nefelokokkugia είπε...

@Μπλογκομορφιές μου

Κυριακή χουζουριάρικη και δεν έχω δύναμη ν΄απαντήσω στον καθένα σας ξεχωριστά. Με συγχωρείτε.
Ένα πράγμα μόνο θα δηλώσω σχετικό με την ανάρτηση και το Giorgakisss:

Blow Jobs

...και τη κατέχει την τέχνη το παλκάρ΄, την κατέχει.
Το εκτιμά αυτό, ο μισός πλανήτης.
Ουφ πια

Kαλημέρες και πολλά φιλιά

Stella Fox είπε...

ΚΑΛΟΟΟΟΟΟ.............!!!!

nefelokokkugia είπε...

@Stella Fox
Ευχαριστώ καλό μου. Αν δεν γελάγαμε και μ΄αυτούς...