Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2011

Ακόμα μια λεύγα...


Λοιπόν, δε σας είχα προειδοποιήσει?
Θα πέσει διαγώνισμα σε ανύποπτο χρόνο?
...και εσείς φανταστήκατε ότι, λόγω απεργίας, η ξανθιά δε θα σας εξετάσει?
Χμμ....για στρωθείτε στο διάβασμα λέμε. 
ΌΛΟ το περιοδικό λεύγα και βλέπουμε...

Μην γκρινιάζετε.
Πατήστε το σύνδεσμο. 

...ή ακόμα καλύτερα...
σβέλτα να το αγοράσετε.
Πφφφ...με έφαγε η γκρίνια σας πια.
Λεφτά υπάρχουν.


Αντιγράφω από το site του περιοδικού:

19.997 λεύγες υπό τη θάλασσα και ο μεσοπόλεμος δεν έχει ακόμη τελειώσει· τα προβλήματα της ζωής δεν απογράφονται και, ανάμεσα στην ελεημοσύνη και την αλληλεγγύη, η χαμένη τιμή των δημοσίων υπαλλήλων μπλέκεται με τις χαμένες ψευδαισθήσεις. Η σκιά του ομπρελοκουβαλητή, σαν στιγμιότυπο από το Παρίσι του 1871 ή τη Λωρίδα της Γάζας σήμερα, και ξαφνικά το σφύριγμα της λήξης και αυτού του παιχνιδιού. Τα παιδιά του ελληνικού λαού θα μπουν σε νέες περιπέτειες, το τρένο και αυτό το Σαββατοκύριακο θα παραμείνει ακινητοποιημένο και τα δημόσια έργα ακόμη δεν έχουν βρει ανάδοχο. Διαβάζοντας τα ψιλά γράμματα, μένουμε άφωνοι αλλά ευτυχώς προστατευμένοι από τον κομμουνισμό, έτοιμοι να παρασυρθούμε από τον δικό μας διάβολο, απείθαρχοι σαν τον τρελό απέναντι στον Ηγεμόνα.
η λεύγα διανύει αποστάσεις κάθε δίμηνο
Για συμβολές, συμβουλές, συνεργασίες και διαφωνίες: levgamag [at] gmail [.] com 



ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ (ναι, μάναμ΄...εκεί που το πουλάνε σημαίνει αυτό) 

ΑΘΗΝΑ Αλφειός, Χαρ. Τρικούπη 22, Εκτός των Τειχών, Γραβιάς 10-12, Εναλλακτικό Βιβλιοπωλείο, Θεμιστοκλέους 37, Ναυτίλος, Χαρ. Τρικούπη 28, Πολιτεία, Ασκληπιού 1-3 & Ακαδημίας, Πρωτοπορία, Γραβιάς 3-5, Τέλειος Κύκλος, Α. Μεταξά 12, ΒΟΛΟΣ Subway, Π. Μελά 32, ΔΡΑΜΑ Ειρμός, Γ. Ζερβού 6 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Κεντρί, Δημ. Γούναρη 22, Κυριακίδης, Αγίας Σοφίας 40, Μικρόπολις, Βενιζέλου & Β. Ηρακλείου 18, Σαιξπηρικόν, Εθν. Αμύνης 14 ΠΑΤΡΑ Πρωτοπορία, Γεροκωστοπούλου 31-33, Πλ. Γεωργίου ΠΕΙΡΑΙΑΣ Τσαμαντάκης, Καραολή & Δημητρίου 43 ΙΩΑΝΝΙΝΑ Αναγνώστης, Πυρσινέλλα 11 ΚΟΜΟΤΗΝΗ Παπασωτηρίου, Ορφέως 21, Εκλογή, Παπαδήμα 14 ΧΑΝΙΑ Το Βιβλίο, Πλατεία Κολοκοτρώνη 29, Το Σχήμα, Α. Παπανδρέου 38 ΡΕΘΥΜΝΟ Πλαίσιο, Κ. Γερακάρη 104 ΖΑΚΥΝΘΟΣ Θεωρία, Τερτσέτη Γεωργίου 32



35 σχόλια:

mahler76 είπε...

γι'αυτό γύρισα ο άντρας σπίτι και δεν βρήκα φαγητό? το έρηξες στο διάβασμα??? Φωτογραφίες έχει τουλάχιστον μανίτσα μου ή μόνο γράμματα μέσα???

nefelokokkugia είπε...

@Mahler μουυυ
...και φωτογραφίες έχει
..όχι σαν τις δικές μας (ξέρεις εσύ) αλλά κάτι έχει, άντρα μου ατελείωτε.
Κάτσε να το μαζέψω και να σου φτιάξω μια μοσχαρίσια. Πατατούλες?

mahler76 είπε...

οι δικές μας για ευνόητους λόγους θέλουν πολύ μεγαλύτερο χαρτί. Τσάκω ρε γυναίκα και μια μπύρα με την μπριζόλα και τις πατατούλες γιατί κερδίζει ο Γαύρος και έχω νεύρα βραδιάτικα.

Αμερικλάνος είπε...

τεν τουτ ?

nefelokokkugia είπε...

@Mahler μουυυ
...και που θα ξεσπάσεις μωροοο, αν κερδίσει ο παλιόγαυρος?
Αχχχ

(πως τα καταφέρνω και όλες μου οι αναρτήσεις καταλήγουν πανηγύρι, μου λες? χαχαχχαα)

nefelokokkugia είπε...

@Αμερικλανάκι
Τουτ εν μαγκατζίνο, που έλεγε η σχωρεμέν΄η γιαγιά μου.
Πάνω στην τάμπλα το έχω αφήσει. Ξεστραβώσου μάναμ΄

mahler76 είπε...

αφού ήμαστε όργια μανίτσα μου πως να καταλήξουν αλλιώς τα πόστ σου. Αλήθεια το μαγκαζίνο αυτό είναι αρκετά βαρύ να αφίσει ξερή την Κινέζα του Αμερικλάνου??

nefelokokkugia είπε...

@Mahler μουυυ
Όργια? Oui, oui nous sommes.
Η κινέζα του Αμερικλάνου είναι μισή μερίδα γυναίκα. Και με εφημερίδα την αφήνει ξερή, αμα λάχει.
...και εσύ με ένα σου βλέμμα....αχχχ

Αμερικλάνος είπε...

Μπα, αυτή αντί για κόκκαλο έχει μπετόν αρμέ! Και αντί για μυαλό έχει σκατά!

mahler76 είπε...

@ Αμερικλάνος
για αυτό σε γκαβλώνει τόσο?

aizen999 είπε...

πωω και ειχα προσφατα εφιαλτη με διαγωνισμα στο δημοτικο,οπου λεει ημουν αδιαβαστος!
μη τα πετας ετσι αποτομα τα τεστ θα παθω τιποτα..

Αμερικλάνος είπε...

Ξέχασα να πω ότι αντί για μ... έχει σφηκοφωλιά. Απάντησα στην ερώτησή σου?

nefelokokkugia είπε...

@Αμερικλανάκι
...και το mac σου μια από τα ίδια δεν είναι?
Μade in China.
...γι΄αυτό σε φτιάχνει? χιχιιχχι
Σαν να ΄χει δίκιο το Goldenακι...

Αμερικλάνος είπε...

Όοοοοοχι, το mac και το iphone μου είναι designed in LA, assembled in China! Δεν ειναι το ίδιο.

nefelokokkugia είπε...

@Αizen
Aχ ρε μικρούλι, συγγνώμη. Σε νιώθω.
Τα πρώτα είκοσι χρόνια μετά που τελείωσα το λύκειο, είχα παρόμοιους εφιάλτες.
Τώρα ξέχασα τι είναι λύκειο....πφφφ

ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

Φιλενάδα σόρρυ που θα σε απογοητεύσω αλλά τον τελευταίο καιρό μόνο στο διάβασμα δεν το'χω το μυαλό μου!
Εχω ξεκινήσει ένα βιβλίο μιας καθηγ.πανεπ. για τα Γνωστικα ευαγγέλια και κάθομαι και διαβάζω μια παράγραφο ξανά και ξανά για να την καταλάβω...
Και καλά στο βιβλίο το πολύ πολύ να νυστάξω ή να φθαρεί το βιβλίο από τη χρήση αλλά στον υπολογιστή με βλέπω κάθε λίγο και λιγάκι να βγαίνει το screensaver για να διακόπτει το απλανες μου βλέμμα ... αυτό που μοιάζει με το σπινθιροβόλο βλέμμα της αγελάδας...
Αστο καλύτερα...
Εχω πιο ωραία αυτόν τον καιρό... ;)

nefelokokkugia είπε...

@Λιακάδα
Νταξ κούκλα μου, δεν έχω μερίδιο από τα κέρδη του περιοδικού, έτσι κι αλλιώς.
Μια πρόταση έκανα, που προσωπικά, βρίσκω πιο ενδιαφέρουσα απο τα Γνωστικά Ευαγγέλια.
Αλλά σημασία έχει τι θες για να είσαι καλά εσύ...
Τα βιβλία εκεί θα είναι και θα περιμένουν.
Φιλιά

Coula είπε...

nefelo,

μολις ολοκληρωσω το καμα σουτρα IV θα το πιασω και το περιοδικο!
προς το παρον μορφωνομαι αλλιως!

χαχαχα

φιλια

nefelokokkugia είπε...

@Coula
χαχαχα Cama sutra?
...μαρή έχεις παρέα? ή είσαι σε θεωρητικό επίπεδο?
Όχι τπτ άλλο
...να έρθω να τραβάω φωτογραφίες?
Δε το κάνω για μένα...έχω παιδάκια να θρέψω Coulίτα μου.

Vangel Greko είπε...

Λεύγα εδώ, λεύγα εκεί, λεύγα παραπέρα!!

Ενημερωτική η ανάρτηση σου και μ' άρεσε αγαπημένη μου νεφέλω!!

και η αντιγραφή εξαιρετική!!

τα σέβη μου!!

Coula είπε...

nefelo,

τωρα πια κι εγω εχω παιδακι να θρεψω! χαχα


θα τις πουλησω εγω!!!

Εχω βρει καλο εργαλειο!

χαχαχα

nefelokokkugia είπε...

@Vangel
αχαχααχα Βαγγέλη είδες τι ταλέντο έχω στο copy paste?
Όταν ψηλώσω σκέφτομαι να γίνω συγγραφέας.

koulpa είπε...

ax.. ένα περιοδικό πήρα το 2011.. σε στιγμή νεανικής τρέλας.. :) :)
στα ριχά είναι ακόμα.. ίσως τα καταφέρω βαθύτερα.. :) :)
καληνυχτούδιααα :) :)

Gaurakos είπε...

Ρε Μάλερ, καλά η Νεφέλω... ξανθιά... Αλλά και εσύ πότε θα καταλάβεις ό,τι πρέπει να αλλάξεις ομάδα;

Δυστυχώς για εσάς καλοί μου φίλοι. Κερδίσαμε ρε! :-)

nefelokokkugia είπε...

@Κoulpa
Axxx Koulpaκο σε νιώθω....αλλά κάνε μια φιλότιμη προσπάθεια ακόμα.
Kαλημέρεςςς

@Gaurakos
Δε λέω τίποτα πατρίδα.
Σε παραπέμπω στην ανάρτησή μου: http://nefelokokkugias.blogspot.com/2011/09/blog-post_05.html

Καλημέρες και φιλιά

ΦΟΥΛΗ είπε...

Κάτι πιο ευχάριστο; κάτι σαν αυτά που διαβάζει η Κούλα;
Μαλεράκο κουλάρισε μωρό μου,τουλάχιστον γάμησαν τους Γερμανούς έτσι σε πείσμα της κουράδας μερκελ...
φιλιά...

geoaman είπε...

Αχ ρε γαμωτο εγω δεν διαβασα... οποτε ειμαι ετοιμος να με τιμωρισεις!!!!!!

mahler76 είπε...

@ Gaurakos
απλά πήρατε παράταση ζωής μέχρι τον τελικό αποκλεισμό και την γλυκιά καταστροφή χαχαχα

Gaurakos είπε...

Μαλεράκο. Ρε φίλε, χτες λόγο της απεργίας δεν έδειξε το παιχνίδι και στιγμιότυπα του Παναθηναϊκού. Τι κάνατε ρε συ;

Νεφέλω. Εκεί εσύ εμμονή, στον στραβό το δρόμο.

Αθηνά... είπε...

Δεν αφήνεις και λίγο το διάβασμα να κάνεις κανένα μωρό με τον Mahler να έχω να βαφτίσω;
Επείγομαι να κουμπαριάσουμε γιατί κυκλοφορούν κάτι δοξασίες για τον κουμπάρο με την κουμπάρα κάμποσες φορές την εβδομάδα... Δεν ξέρω, έχεις ακούσει κάτι περί του θέματος;

nefelokokkugia είπε...

@Φούλη
Τι να τα κάνεις κούκλα μου αυτά που διαβάζει η Coula? Εσύ είσαι δασκάλα κοριτσάρα μου.χιχιχιχ.
Ώρα να περάσεις σε άλλο επίπεδο. Ακούς?

@Geoaman
Προσφέρεσαι για τιμωρία?
Λοιπόν...
θα εξεταστείς και στα δύο προηγούμενα τεύχη της Λεύγας.

Χμμμ...μάλλον δεν ήταν αυτό που είχες κατά νου, εε? χιχιχι

@Mahler μουυυ & Gaurakos
Τι να σας πω...?
Πφφ..άντρες.
Συνεχίστε.

@Αθηνά
Αχου ναι, κάπου το διάβασα αυτό που λες...
Στη Λευγα να ήταν?
Χμμ...το πρόβλημα είναι ότι ο Μahler μουυ μόνο για φαί εμφανίζεται σπίτι και συνήθως με παρέα κάτι αλλοδαπούς οικοδόμους.
Έχει πολλούς φίλους το μωρό μου, αλλά δεν έχει πολύ χρόνο βρε Αθηνούλα μου.
Θα τον στριμώξω να κάνουμε ένα παιδάκι όμως..
Να μη χάσουμε το κουμπαριό. χαχαχα

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Γιατί να διαβάσω την πως την λένε?

Εγώ διάβασα το Hello, να ενημερωθώ και ειδα στις τελευταίες σελίδες, μια φωτό με τις ματάρες του Σάκη.
Και την έκοψα και την έβαλα στο μέσα μέρος του φύλλου της ντουλάπας.

Τι σοβαρα μου λετε σεις δεν ξέρω!
εγώ ότι διάβασα, διάβασα. Τώρα...

Ariadne είπε...

Δεν εχω καμια ορεξη για διαβασματα, αλλά αν το προτεινεις να το ψάξω.

christina είπε...

θα αρχισω την αναγνωση αυριο πρωι,με καφεδακο!καλο ξημερωμα!

nefelokokkugia είπε...

@Sweet cherry
Ψιτττ...
Μεταξύ μας κυρά Zouzouna μου, εεεε?
Όρισμένα συλλέκτικά τεύχη της, στο οπισθόφυλλο έχουν γυμνή φωτογραφία του Sakisss.
Ότι πρέπει για ταπετσαρία της ντουλάπας σου, σου λέω.

@Ariadne
OK...εσύ θα απαλλαγείς από την υποχρέωση να δώσεις εξετάσεις μετά, λόγω προθυμίας.
Γιατί αν και κουρασμένη, από εξεταστική φαντάζομαι, δήλωνεις έτοιμη για μελέτη.
Μπράβο κοριτσάκι μου. χαχαχχα

@Christina
Kαλή ανάγνωση λοιπόν και καλό ξημέρωμα και σε σένα κοριτσάκι. Καλώς ήρθες στης ξανθιάς.