Δευτέρα, 10 Οκτωβρίου 2011

Τι νούμερο έχει το 100, είπαμε?



 Σσσσσ....
....τώρα που δεν μας βλέπει κανείς...

Δέχομαι απειλές. 
Ακούτε αγαπημένοι μου αναγνώστες?
Με εκβιάζουν, ώστε να πάψω να είμαι ξανθιά. 
Αλίμονο.

Ότι και αν σας πουν για μένα λοιπόν, μη το πιστέψετε. 
Γι΄αυτό έγραψα σήμερα αυτή την ανάρτηση, μπας και προλάβω και σώσω τούτο ΄δω το "blonde blog".
Νταξξξ?


Είναι σοβαρά τα πράγματα...
Δε μπορώ να γράψω άλλα τώρα. Με παρακολουθούν. 
Σσσσσ...
...θα επανέλθω...


Σας φιλώ γλυκά, 
Η ξανθιά



38 σχόλια:

aizen999 είπε...

καλα ντε αμα σε τρομοκρατουν φορα περουκα!(οπως εγω μουαχαχαχααχαχ)

nefelokokkugia είπε...

@Aizen
...είσαι και εσύ ξανθιά?
Προτιμώ να έρθει ο Mahler μου να με σώσει πάντως.
Που γυρνάει πάλι νυχτιάτικα, αυτό τ΄αγόρι μου?

mahler76 είπε...

μισό να βάλω το κολάν μου (του Σούπερμαν βρε) και έρχομαι να σε σώσω. Εγώ ξανθιά σε θέλω μανίτσα μου και τέρμα.

nefelokokkugia είπε...

@Mahler μουυυ
Αχ, μωρό μου και ότι έλεγα να πάω για ύπνο.
Ήρθες ήρωά μου?
Εσύ θα βάλεις κολάν
...εγώ να βγάλω τίποτα?

mahler76 είπε...

εσύ θα βάλεις την καλή διάθεση ;)

nefelokokkugia είπε...

@Mahler μουυυ
χαχαχα...παριστάνεις την ξανθιά, άντρα μου ατελείωτε?
Να ΒΓΑΛΩ, είπαμε μάναμ΄,
να βγάλω. χαχαχα
Φιλάκια και καληνύχτες

mahler76 είπε...

δεν με πιάνεις αλλά δεν σε κατηγορώ. είσαι ξανθιά χαχα. Θα βάλεις την καλή διάθεση διότι δεν θα υπάρχει κάτι άλλο να βγάλεις κουτό. Άντε καλό βράδυυυυυ

Vickyyy είπε...

Μα ειναι δυνατον να υπαρχει ασυννενοησια μεταξυ εραστων(βλ.nefelo-mahler)??
Κρατα το μαλλακι ως εχει..κουμαντο στα μαλλια μας θα μας κανουνε?Ποτε!

Αμερικλάνος είπε...

Που πήγες κι'εμπλεξες πάλι ρε ξανθό παντζάρι? Δεν σου είπα, μόνο με Αμερικλάνο να έχεις πάρε δώσε?? Όλοι οι άλλοι είναι πιθανοί εγκληματίες, φάτα τώρα χαχααχαχαχαχα

Πάντως όποιος έχει αμφιβολία για την ξανθοσύνη της Νεφέλως, βάζω εγώ το χέρι μου στη φωτιά. Με κάτι ωραία που μου έχει πει δεν μου έχει μείνει η παραμικρή αμφιβολία ότι είναι άξια αντιπρόσωπος του ξανθού φύλλου.

Νεφέλω, είσαι η ξανθιά αντιπρόσωπος!

nefelokokkugia είπε...

@Vickyyy
Αυτή η ασυννενοησία είναι που κάνει τόσο ενδιαφέρουσα τη σχέση μας. Τα συζητάμε όλα και αποφασίζω πάντα, αφού τον ακούσω.
Και ο Μahler μου δεν έχει αντιρρήσεις όσον αφορά το χρώμα μου. Άλλοι κακοί όμως έχουν. Ασε, άσε ζω ένα δράμα λέμε.
Πες και εσύ Mahler μουυυ.

@Αμερικλάνος
Αυτό είναι το αμερικλανάκι μου. Πες ρε μικρέ, ότι είμαι ξανθιά γιατί με αμφισβήτησαν
...και πληγώθηκα μάναμ΄
Περιμένω την ανάρτηση μου. Να με κάνεις σταρ, νταξξξ?

ria είπε...

εμπρός στο δρόμο που άνοιξε ο σβάρτσκοπφ!!!

πως λέτεται μια μελαχρινή που βάφτηκε ξανθιά;;; τεχνητή βλακεία!!!

καλημέρα και καλή εβδομάδα!

geoaman είπε...

Να τα αλλαξεις...!!!
και να ερθεις να σου τα βαψω εγω..
Τι διαολο τα εχουμε τα πτυχια;;;;
Εξαλου το ξανθο δεν ειναι φετος της μοδας...

ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

Είμαι αμετανόητη ξανθιά!!

Και πες στον κύριο που λέει ότι δεν είναι της μοδός ότι μόδα είναι ότι σου πάει και ότι φαίνεται φυσικό πάνω σου... ;)

Manolog3 είπε...

καλα κανεις παντως και ρωτας τι νουμερο εχει το 100, γιατι υπαρχει και το 001 που ερχεται εμ την οπισθεν το περιπολικο! Αλλα δεν το ξερουν ολοι. :P

Καλημερες!

ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

!!!!!!!!!! "καλα κανεις παντως και ρωτας τι νουμερο εχει το 100, γιατι υπαρχει και το 001 που ερχεται εμ την οπισθεν το περιπολικο! Αλλα δεν το ξερουν ολοι. :P"

χαχαχα! Δεν υπάρχει!!! :D

mahler76 είπε...

κάτω τα χέρια από τα μαλλιά της γυναίκας μου λέμε.

nefelokokkugia είπε...

@Ρια
Καλέ ποιός είναι αυτός είπαμε? Κανένα γερμανό γκομενάκιο που χτύπησες?
Εγώ μόνο την Κρισταλ Κολόρ ξέρω. Αυτή από τη Δυναστεία....ξέρεις

@Geoaman
Λες εεε?
Φοβάμαι, μην ανεβάσω IQ και πονέσω.
Αλλά πάλι...αφού δεν είναι μόδα φέτος πω θα είμαι trendy η ξανθιά?
Πφφφ...έχω δίλημμα τωρα

@Λιακάδα
Το θέμα είναι ότι ο εκβιασμός πυ δέχομαι δεν εχει ως επιχείρημα τη μόδα, αλλά το μονοψήφιο IQ μου.
Τι να σου λέω τώρα...ζω ένα δράμα...

@Manolog
χαχαχχαχα τι μαθαίνω η ξανθιά από το μπλόγκινγκ? αχχαχαχ

nefelokokkugia είπε...

@Μahler μουυυ
Αχχχχ...λιώνω όταν γίνεσαι σκληρός άντρας και ειδικά όταν με υπερασπίζεσαι μωρό μου.
Θέλω να γεννήσω τα παιδιά σου, στο έχω ξαναπεί?
...θα φαληρίσω για να σας ταίζω βέβαια, αλλά χαλάλι σας

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Ξανθιά βαμμένη, δυο φορές βλαμένη, λέει η κυρά Ζουζουνα, ξανθιά βαμμένη ούσα !!!

την καλημέρα μου !


παιδιά? ποιος μιλάει για παιδιά, μεσημεριάτικο, και θα μου κοπεί η όρεξης!

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

... το ξανθό παντζάρι, όλα τα λεφτά... αμερικανοτέτοιε, έγραψες !!!!!

nefelokokkugia είπε...

@Κυρά Zouzouna
Ναι, ναι το παντζάρι, όντως. Εγραψε.
Πανέξυπνο είναι το σκασμένο το αμερικλανάκι.

Όσο για τα παιδιά, δεν μιλάμε για ότι κι ότι παιδιά.
Δικά μου και του Mahler(μουυυ).
Κάντε εικόνα τι θα βγάλουμε...

mahler76 είπε...

ΞΑνθά και φαγανά θα είναι τα μωρά μας χιχιχι

Coula είπε...

Μα τι χαζη ερωτηση που εκανες;

Που να ξερουμε εμεις τι αριθμο εχει το 100?

Παρε τις πληροφοριες!

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

φιλια "ξανθούλα"

Coula είπε...

@manolog

XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA

OO1 ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ρε μη μασάς ξανθιά μου ,για πιο IQ μας λένε,εγώ να δεις τι εχω άκουσει και συνήθως για θέματα του μπλογκ,λες και όλοι γεννηθήκανε με ένα λαπι δίπλα στην πιπίλα...
κατά τα άλλα να πικάρουν, γιατί ανεβαίνει το εγώ τους ,τα δικά τους κουλά δεν τα βλέπουν,αν σου πω ερώτηση που μου έκανε (πανέξυπνο άτομο μελαχρινότατο) θα φας τις μπούκλες σου...
ουφ,τον άντρα σου και τα μάτια σου...μαλερακοοοοοοο

takis είπε...

omg,idk,idc.....

Δεν καταλαβαίνω τίποτα..
αν είχα θα ήμουν ξανθός..

nefelokokkugia είπε...

@Mahler
Κουκλιά μάναμ΄.
Χώρια που θα΄ναι πανέξυπνα τα σκασμένα. χιχιχιιχ

@Coula
Ουπςς, ένα δίκιο το΄χεις.
Πως δε σκέφτηκα να πάρω το 11880
...αλλά πάλι
...δεν ξέρω τον αριθμό, γμτ.

@Φούλη
Άσε Φούλη μου και ζω ένα δράμα κοριτσάκι μου.
Με εκβιάζει, με απειλεί με σχόλιο στο μπλογκ μου σε ανύποπτο χρόνο...
Ασε, άσε...
Τραβάω τις ξανθιές μπούκλες μου από στενοχώρια και άκρη δεν βρίσκω.

@Takisss
ΟMG...τι τραβάς και εσύ Takisss. Nα δεις που από τον κύριο Ασκαρδαμούλης θα την βρεις εσύ. ΙDK why...
...φαντάζομαι όμως ότι έχει να κάνει με την κλοπή του χαρεμιού του.


Κρυουλιάρικα φιλιά και καληνύχτες

Αθηνά... είπε...

nefelokokkugia + Mahler
Αν ψάχνετε νονά για τα μωρά σας εδώ είμαι εγώ! Έχω και καλής ποιότητας λάδι. Έχω κι έναν τρελό παπά που βάφτισε το γιό μου. Μια χαρά!

nefelokokkugia είπε...

@Aθηνά
Αvec plaisir, γλυκιά μας Αθηνούλα. Είμαι σίγουρη ότι ο άντρας μου ο ατελείωτος δεν θα έχει αντίρρηση.
Είναι εξάλλου, σίγουρο ότι από εμάς τους δύο θα βγούν τόοοσο σοβαρά μωρά που χρειαζόμαστε λίγη από την τρέλλα σου....χαχαχχα
Φιλιάααα

mahler76 είπε...

μέσα κι εγώ για να γίνεις νουνά :)

Παναγιώτης είπε...

Νεφελοοοο μηηηηηηηηηη
μη σου το βαψεις το μαλι
γιατι θα γινεις σοβαρη
κι οταν η ψυρα θα λαλει
θα στεναχορεθω πολυ

Εχεις βραβειακι περνα για καφε

Αθηνά... είπε...

@κουμπάρα Νεφέλω και κουμπάρο Μάλερ
Καλό Σαββατοκύριακο!
Kisses!!!

mahler76 είπε...

@ Αθηνά...
καλό σου-κού κουμπάραααα

ria είπε...

ξανθιά, για πέρνα από τις σκέψεις που σου έχω το κάτιτίς μου!

Vangel Greko είπε...

ΗΑΗΑΗΑΗΑ
ΗΑΗΑΗΑΗΑ
ΗΑΗΑΗΑΗΑ
ΗΑΗΑΗΑΗΑ

Δεν έχω να γράψω τίποτε άλλο...

είσαι απίστευτη!!

nefelokokkugia είπε...

@Mahler μουυ και Αθηνούλα.
Θα κάναμε την εκκλησία να μας αφορίσει με τα νάζια μας. Δε θέλω ούτε να μας φανταστώ...
Φιλάκια

@Παναγιώτης και Ρία
Με έχετε κατασυγκινήσει με τα βραβεία σας.
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ παιδάκια.
Σμουτςςςς

@Vangel
Τώρα το ανακάλυψες βρε μικρέ? Χμμ...
Ευχαριστώ πάντως.
Φιλιά

Περσέας είπε...

κουράγιο συντρόφισσα οι μελαχρινοί της κρήτης σε υποστηρίζουν απεριόριστα στον αγώνα σου!χαχαχαχα
εγώ δεν έχω κολάν έχω όμως ενα ωραιότατο κόκκινο βρακι
κάνει?

nefelokokkugia είπε...

@Περσέας
Αν μου το δανείσεις ίσως...
Αλλιώς να περάσεις για σούπερ ήρωας με κόκκινο βρακί...λίγο δύσκολο.
Φιλιά μικρέ σύντροφε