Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου 2010

mpeeee, men

"Για να είναι ακίνδυνα τα πρόβατα στο μαντρί, πρέπει να βελάζουν ομοιόμορφα" Το άκουσα σήμερα, με καθυστέρηση κάποιων χρόνων,  από τον Τζίμη Πανούση.

Την αδικία μου. Ακόμα και η πρώτη μου ανάρτηση είναι μέσα στα νεύρα. Μάλλον επειδή δεν έχω καταφέρει να είμαι το μαύρο πρόβατο ακόμα. Δεν περιμένω σχόλια, δεν περιμένω κατανόηση...ψυχανάλυση μου κάνω για να γλυτώσω κανά φράγκο.
Σκατά...ακόμα και εδώ με λογοκρίνω. Μάλλον δεν θα έχει δεύτερη ανάρτηση. Πάω να φάω τίποτα...

2 σχόλια:

Emperor είπε...

Όταν το είδα νόμισα πως είσαι και συ πεπειραμένη. Καλορίζικο λοιπόν. Καλή αρχή και καλή συνέχεια και αν δε κρίνεις εσύ τον εαυτό σου πρώτη δεν θα καταλάβεις πόσο αξίζεις (αλήθεια τι έφαγες τέτοια ώρα?). Φιλιά! :-)

nefelokokkugia είπε...

Μπαα, δεν είμαι πεπειραμένη. Ευχαριστώ για τις ευχές.
Δημητριακά με γάλα. Ωρες- ώρες είμαι απίστευτα κοιλιόδουλο πλάσμα.