Πέμπτη, 30 Δεκεμβρίου 2010

Αη Βασίλη... ελπίζω να σου ψοφήσουν οι τάρανδοι...

Τελος χρόνου.
Κανονικά έπρεπε να κάνω απολογισμό της χρονιάς και να χαμογελάω νοσταλγικά, αλλά  δεν θέλω να την θυμάμαι την κωλοχρονιά. Προσπαθώ να βρω τι καλό μου έφερε ο κωλόγερος, ο παλιοεθισμένος στην coca- cola, αλλά τίποτα. Δεν βρίσκω τίποτα καλό να θυμάμαι.
Αγωνίες για αγάπες τελειωμένες πριν καν αρχίσουν.... Άντρες που κρέμονται από τα φουστάνια μου... Που θα βρουν άλλη, τόσο μαλάκα? Θέλω και εγώ να ανήκω στο αδύναμο φύλο. Πως θα γίνω άντρας ρε γμτ?
Επαγγελματικά βαλτωμένα εδώ και χρόνια. Όλες οι προσπάθειες ν΄απεγκλωβιστώ πέφτουν στο κενό. Καινούργιο αφεντικό...απλά δεν υπάρχει η γυναίκα.  Γαμώ την αξιοκρατία μου γαμώ. Που σε άλλη χώρα θα κουβαλούσε το σφουγγαρόπανο (γιατί να σφουγγαρίσει δεν θα την άφηναν) και εδώ θέλει να διοικήσει.
Οικονομικά? Άλλη ερώτηση...

Τι σκατά υποσχέσεις δίνεις ρε κωλόγερε?  Δεν παίζουν με την αγωνία των άλλων για ένα καλύτερο μέλλον. Βαρέθηκα. Μεγάλωσα και όλο παλεύω. Και τ΄ακούω κι από πάνω. Παλιοξεφτιλισμένη κοκκινοπουστρίτσα. Αντε και...

Φτου, πρέπει να χαμογελάω αύριο βράδυ στο ρεβεγιόν, ε?

4 σχόλια:

Emperor είπε...

Στο blog μου έγραψες πως κάθε μέρα ξυπνάς με χαμόγελο. Τι θά'λεγες να γράφεις τα πρωϊνά τα ποστ σου? Νά'χουν χαμόγελα άφθονα και σιγά σιγά που θα ανακαλύψουν το blog σου να κάνεις και τον κόσμο να χαμογελά? Ξέρω πως χαμογελάς ωραία, το είδα στο blog μου. Χαμογέλασε λοιπόν. Πάρε και ένα φιλάκι. Καλημέρα! :-)

nefelokokkugia είπε...

Το σκεφτόμουν μόλις τώρα. Πρέπει να σταματήσω να γράφω βράδυ. Παραείμαι κλαψομ@@@α τα βράδια.
... Και ναι, καμιά δεν μου βγαίνει στο χαμόγελο.
Φιλιά και σε σένα.

Heliotypon είπε...

Αυτός δεν δίνει υποσχέσεις. Εμείς του ζητάμε. Φέρε και φέρε και φέρε, ε, πού να προλάβει γέρος άνθρωπος, να ικανοποιήσει και όλα τα βίτσια. Σκέψου και πόσες μουνίτσες ζητάνε γκόμενους κα πόσοι μπακούρηδες ζητάνε μουνιά! Δεν βάζω και το τρίτο φύλο που είναι και αχόρταγοι! Ε, μπάστα! Ας ψάξουμε και λίγο μόονοι μας...
'Αντε, καλή σου χρονιά και ό,τι ποθείς στην αγκαλιά σου να το βρεις. Καλώς σε βρήκα.

nefelokokkugia είπε...

Καλώς με βρήκες?
Μαζόχααααααααα
χιχιχι..ευχαριστώ πάντως για τις ευχές σου